مشروح اخبار


» نورمحمدی خبرداد؛ برقراری حق مستمری کارگران حادثه فولاد بویراحمد



مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت بیمه‌ای کارگران و خانواده های بازمانده گان حادثه فولاد بویراحمد که تحت پوشش این سازمان هستند، برقرار می شود.


نورمحمدی خبرداد؛ برقراری حق مستمری کارگران حادثه فولاد بویراحمد

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت بیمه‌ای کارگران و خانواده های بازمانده گان حادثه فولاد بویراحمد که تحت پوشش این سازمان هستند، برقرار می شود.

عباس نورمحمدی ظهر امروز در دیدار با بازماندگان حادثه انفجار کارخانه فولاد در رابطه با اقدامات تامین اجتماعی برای خدماتی که قرار است به حادثه دیدگان فولاد بویراحمد ارائه شود، این مطلب را عنوان کرد.

وی عنوان کرد: بعد از انفجار کوره مذاب فولاد بویراحمد و سوختگی ۹ نفر از کارگران این کارخانه، کارشناسان تامین اجتماعی به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی متولی بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

نورمحمدی با اشاره به اینکه کارگران فولاد بویراحمد در هنگام کار در کارگاه دچار سانحه شدند افزود: پوشش بیمه‌ای تأمین اجتماعی کمک به هزینه‌های درمانی و نیز بهره گیری از دیگر مزایای کوتاه مدت، بلندمدت و ازکارافتادگی چتر اطمینانی برای نیروی کار در موقع بروز حوادث است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: بررسی دلیل و یا علل حادثه ناگوار فولاد بویراحمد به طور ویژه در دستور کار مسئولان و متولیان امر است.

مجید محنایی از تشکیل کمیته ویژه بررسی موضوع و رسیدگی به حال مصدومان و خانواده بازماندگان حادثه فولاد یاسوج به دستور استاندار خبر داد و  افزود: گزارش این کمیته در کمترین زمان ممکن به صورت دقیق و شفاف اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از تسنیم، در این دیدار پیام تسلیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور تقدیم خانواده‌های عزادار حادثه فولاد بویراحمد شد.

گفتنی است نیمه شب یکم خردادماه انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد سبب سوختگی ۹ کارگر شد که تاکنون سه نفر از آنان فوت کرده‌اند.



تاریخ انتشار : 7 خرداد 1396, 22:13



» اخبار مرتبط:

  • دونفرازمصدومان حادثه کارخانه فولاد بویراحمد در بیمارستان جان باختند+اسامی
  • انفجار درکارخانه فولاد بویراحمد /حال برخی از کارگران وخیم اعلام شده است!
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت کارگران کارخانه فولاد بویراحمد تسليت گفت
  • پیام تسلیت رٸیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت کارکنان فولاد بویراحمد
  • رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در پیامی درگذشت ​کارگران کارخانه فولاد یاسوج را تسلیت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟