مشروح اخبار


» واکنش سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به حادثه ی تروریستی روز گذشته در تهران



گرگ ها خوب بدانند كه گر شب تار است چشم فرمانده اين ايل كهن، دوخته بر مهتاب است. بار دیگر دست های پلیدی در اقدامی کور و خباثت بار شماری از فرزندان انقلاب را پرپر کرد. اما دشمنان و کور دلان بدانند که بفرموده امام راحل رضوان الله علیه «بکشید ما را ؛ ملت ما بیدارتر خواهد شد.» حوادث ناخوشایند تروریستی در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و خانه ملت هرگز نمی تواند به اقتدار و وحدت ملت ایران که در روزهای اخیر با حضور میلیونی خود بار دیگر حماسه ای آفریدند،لطمه ای وارد کنن


گرگ ها خوب بدانند كه گر شب تار است

چشم فرمانده اين ايل كهن، دوخته بر مهتاب است.

 

بار دیگر دست های پلیدی در اقدامی کور و خباثت بار شماری از فرزندان انقلاب را پرپر کرد. اما دشمنان و کور دلان بدانند که بفرموده امام راحل رضوان الله علیه «بکشید ما را ؛ ملت ما بیدارتر خواهد شد.»

 

حوادث ناخوشایند تروریستی در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و خانه ملت هرگز نمی تواند به اقتدار و وحدت ملت ایران که در روزهای اخیر با حضور میلیونی خود بار دیگر حماسه ای آفریدند،لطمه ای وارد کنند.

 

این ترقه بازی ها فریاد عجز دشمنانی است که سالها عزت و اقتدار نظام مردمی و اسلامی ایران را به یاس نشسته اند و همواره مانایی و اقتدار بیش از پیش آن را به غبطه خواهند نشست و دشمنان ایران باید بدانند با ملتی طرف هستند که «بکشند یاکشته شوند،پیروزند.»

 

مدیریت و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز همدردی با ملت رشید ایران و خانواده های داغدیده ، برای شهدای والامقام این حادثه تلخ رضوان و رحمت الهی و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل داریم.

 

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 18 خرداد 1396, 23:15



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب در سازمان جهادو کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیر آموزش جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید
  • حمایت از افزایش کشت دانه‌های روغنی توسط جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد
  • صدای کدام ملخ در گوش رئیس سازمان جهادکشاورزی استان شنیده میشود؟
  • کشت برنج و هندوانه در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟