مشروح اخبار


» مدیرکل روابط عمومی استانداری: اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان تعیین شد



مدیر کل روابط عمومی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی تعیین شده استان در صبح امروز خبر داد.


به گزارش راک نیوز؛سید محمد تقوی در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی با گرامیداشت روز 17مرداد شهادت شهید صارمی وروز خبرنگار؛افزود: خبرنگاران در خط مقدم اطلاع رسانی قرار دارند.

 

وی اظهار داشت؛با توجه به تعامل بین اصحاب رسانه و روابط عمومی ها انتظار می‌رود سایت های ادارات به عنوان یکی از منابع ارسال اخبار به روز باشند ‌.

 

تقوی بیان کرد باتوجه به اینکه در آستانه ی روز خبرنگار قرار داریم می طلبد برنامه های متنوع و متفاوتی جهت تجلیل از خبرنگاران از سوی روابط عمومی ها پیش بینی و اجرا شود.

 

تقوی با اشاره به رسالت خطیر در عرصه ی روابط عمومی تصریح کرد؛در راستای سطح کیفی روابط عمومی ها کلاس های آموزشی از سوی روابط عمومی استانداری برگزار می شود. 

 

وی از تشکیل شورای روابط عمومی ها در استان خبر داد و افزود؛این شورا با هدف تقویت وتعامل بیش از پیش روابط عمومی ها با یکدیگر وهم اندیشی مطلوب تر جهت ارتباط با اصحاب رسانه برگزار می شود.

 

تقوی با تاکید بر اینکه در جهت ارتقای سطح کیفی کار های خبری خبرنگاران فعال ساماندهی و شناسایی شدند. ادامه داد؛کارشناسان روابط عمومی موظفند اخبار صحیح را انعکاس داده و دیوار قابل نفوذی برای رسانه ها نباشد.

 

تقوی بیان کرد؛انتظار می رود روابط عمومی ها جایگاه خود را حفظ کنند و خود را به دانش علم روز مجهز کنند.

 

وی از برگزاری همایش روابط عمومی ها در استان خبر داد و گفت؛در این همایش ها کارگاه های آموزشی برگزار می شود.

 

 در این نشست؛مصیب حیدری،ابولقاسم یگانگی اصل،علی اکبر پاک ،رحیم بنام ،زینب الهی نژاد ،ضرغام علیباز ی ،مهدی علیزاده به عنوان اعضای اصلی و امین پایدار و هاجر صلاحی اردکانی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.



تاریخ انتشار : 8 مرداد 1396, 15:02



» اخبار مرتبط:

  • کسب مقام نخست روابط عمومی آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب یک متخصص در روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد+عکس
  • برگزار ی دوره آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در کهگیلویه
  • دوانتصاب جديددر استانداري کهگیلویه و بویراحمد/ محمد تقوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شد
  • ايجاد نمايندگي انجمن روابط عمومي ايران در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟