مشروح اخبار


» شهردار دوگنبدان: 8طرح عمرانی با اعتبار 65 میلیارد ریال به پیمانکاران واگذار شد/ جهش کم سابقه در عمران شهری دوگنبدان،دوگنبدان متحول می شود



شهردار دوگنبدان گفت: 8 پروژه عمرانی در زمینه زیر بنایی با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال در شهر دوگنبدان به پیمانکاران واجد شرایط واگذار شد.


شهردار دوگنبدان:8طرح عمرانی با اعتبار 65 میلیارد ریال به پیمانکاران واگذار شد/ جهش کم سابقه در عمران شهری دوگنبدان،دوگنبدان متحول می شود

شهردار دوگنبدان گفت: 8 پروژه عمرانی در زمینه زیر بنایی با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال در شهر دوگنبدان به پیمانکاران واجد شرایط واگذار شد.

اردلان زینل زاده در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: امروز با حضور مسئولان کیمیسون و مناقصات شهرداری پاکات این مناقصات بازگشایی و پیمانکاران این مناقصات مشخص شد.

وی ادامه داد: این پروژه ها شامل پیاده روسازی خیابان پیروزی و ترابری و بلوار سمت راست،تکمیل پیاده روسازی کارکنان دولت ، احداث کانال دفع آبهای سطحی ضلع شمالی فرودگاه گچساران،بهسازی و بازسازی کانال بافت فرسوده از پل بازار روز تا پل محله سادات،تکمیل بلوار شهید پناهپوری از باغ فردوس تا کوچه یک شمالی کارکنان دولت،پیاده روسازی و بتن ریزی معبر اصلی 108دستگاه و کوی رزمندگان ،پیاده روسازی و بتن ریزی بلوار بعثت و کانال دفع آبهای سطحی ضلغ شمالی فرودگاه می باشد.

شهردار دوگنبدان افزود: بیشترین برآورد مربوط به پروژه تکمیل بلوار شهید پناهپوری از باغ فردوس تا کوچه یک شمالی کارکنان دولت به مبلغ 20میلیارد و 220میلیون ریال و کمترین برآورد مربوط به پروژه پیاده روسازی و بتن ریزی بلوار بعثت به مبلغ 3میلیارد و 160میلیون ریال می باشد.

زینل زاده طول مسیر پروژه تکمیل بلوار شهید پناهپوری از باغ فردوس تا کوچه یک شمالی کارکنان دولت را در فاز اول 1500متر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این بلوار با هدف بهبود عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی ساکنین کوی کارکنان دولت احداث می شود.



تاریخ انتشار : 16 مرداد 1396, 19:53



» اخبار مرتبط:

  • شهردار دوگنبدان خبر داد: اختصاص 190 میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی دوگنبدان
  • طی 3 ماه صورت گرفت:آسفالت 350 هزار مترمربع از معابر دوگنبدان/ توسعه عمران شهری در دستور کار است
  • شهرداری دو گنبدان 300 میلیارد ریال از دستگاه های اجرایی مطالبه دارد
  • رئیس شوراهای اسلامی گچساران: شهرداری دوگنبدان 174 میلیارد ریال از ادارات و نهادها طلب دارد
  • توسعه پارک شهدای گمنام گچساران 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟