مشروح اخبار


» حمایت2 نماینده کهگیلویه و بویراحمدی از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت/حمایت قاطع ۲۱۰ نماینده از شریعتمداری برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت



غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و نماینده گچساران و باشت و غلام محمد زارعی نماینده بوير احمد و دنا دو نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد از محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم حمایت قاطع کردند.


حمایت2 نماینده کهگیلویه و بویراحمدی از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت/حمایت قاطع ۲۱۰ نماینده از شریعتمداری برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و نماینده گچساران و باشت و غلام محمد زارعی نماینده بوير احمد و دنا دو نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد از محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم حمایت قاطع کردند.

۲۱۰نماینده از محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت کرده و اعلام کردند که در جلسه رای اعتماد به وی رای مثبت خواهند داد.

بعد از معرفی محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، ۲۱۰ نماینده در اظهار نظر و مصاحبه با خبرنگاران حمایت خود را از برنامه ها، دیدگاهها و سیاست ها و اولویت های کاری آقای شریعتمداری برای تصدی این وزارتخانه اعلام کردند.

این عده از نمایندگان مجلس علاوه بر سوابق هشت ساله وی در وزارت بازرگانی به تجربیات اش در ستاد اجرایی امام (ره) و معاونت اجرایی ریاست جمهوری در چهار سال گذشته اشاره کرده و تاکید کردند که وی در این وزارتخانه همچون گذشته موفق عمل می کند.

همچنین نمایندگان با اشاره به برنامه های آقای شریعتمداری نگاه وی به صادرات، بهبود محیط سرمایهگذاری و فضای کسب و کار، توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی،رفع موانع، تثبيت و ارتقای رونق توليد و توانمند سازی بخش خصوصی، توسعه صادرات غیر نفتی، ارتقاء سهم و نقش فعالیت های معدنی در توليد ناخالص داخلي، بهبود و توسعه روابط تجاری بین المللی توسعه بازرگانی داخلی، ارتقای بهره وري عوامل تولید، مدیریت واردات و مبارزه با قاچاق و انطباق این برنامه ها با برنامه ششم توسعه کشور را از نقاط قوت وی ذکر کردند.

این نمایندگان شامل نواب رئیس مجلس، برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس، روسای همه کمیسیونهای تخصصی و هیئت رئیسه کمیسیونها هستند. همچنین دربین نمایندگاه چهره های شاخص فراکسیونهای مختلف مشاهده می شوند.

گفتنی است غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و نماینده گچساران و باشت و غلام محمد زارعی نماینده بوير احمد و دنا دو نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این لیست از محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم حمایت قاطع کردند.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 3 نماینده مجلس از حوزه های انتخابیه گچساران و باشت، بویراحمد و دنا، و کهگیلویه بزرگ است. 

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری سه شنبه 17 مرداد 96 لیست 17 نفره وزیران پیشنهادی دولت را در نامه ای به مجس معرفی کرد. بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، کمیسیون ها و فراکسیون های تخصصی هفت روز فرصت دارد که صلاحیت این وزرای پیشنهادی را بررسی کنند.



تاریخ انتشار : 29 مرداد 1396, 08:30



» اخبار مرتبط:

  • رئیس سازمان صنعت، معدن هرمزگان منصوب شد
  • اعزام هیئت‌های تجاری کهگیلویه و بویراحمد به چین
  • تهاتر نفت با کالا آغاز شد
  • دیدار معاون آموزش، پژوهش و فنآوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با استاندارکهگیلویه وبویراحمد
  • آغاز دور جدید استخدام‌ها در وزارت صنعت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود