مشروح اخبار


» در لیگ دسته دوم کشور: تیم فوتبال صنایع طلایی سمنان میزبان نفت وگاز گچساران



مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچسارانگفت: تیم های فوتبال نفت وگاز گچساران و صنایع طلایی سمنان ، رو در روی هم قرار می گیرند. 


در لیگ دسته دوم کشور: تیم فوتبال صنایع طلایی سمنان میزبان نفت وگاز گچساران

مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران گفت: تیم های فوتبال نفت وگاز گچساران و صنایع طلایی سمنان ، رو در روی هم قرار می گیرند. 

امین دهقان در گفتگو با راک نیوز گفت : در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم های فوتبال صنایع طلایی سمنان و نفت وگاز گچساران به مصاف هم می روند.

وی بیان کرد: این دیدار عصر سه شنبه  چهارم مهرماه از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ساعت 15 در ورزشگاه ولایت سمنان برگزار خواهد شد.

گفتنی است  نفت و گاز گچساران در این رقابتها با تیم های سردار بوکان، شهرداری ارومیه ،استقلال اهواز ، شاهین ماهشهر، استقلال جنوب نفت، شهدای بابلسر،کاسپین قزوین ،شهرداری کاشان، پرسپولیس مشهد، شهرداری بندرعباس و هف سمنان در یک گروه قرار دارند.

رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 33 تیم در سه‏ گروه 11 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که پس از پایان مرحله اول، ‏از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.‏ 

در مرحله دوم نیز تیم های صعود کننده در 2 گروه شش تیمی قرار خواهند گرفت و به ‏صورت رفت و برگشت با هم دیدار می کنند که در پایان این مرحله، تیم های اول هر گروه به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و تیم برنده دیدار حذفی بین 2 تیم ‏دوم گروه ها، به جمع تیم های صعود کننده رقابت های دسته اول راه می یابد.

‏گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با سه بازی و چهار امتیاز در رده هفتم جدول گروه B لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار دارد.

در لیگ دسته دوم کشور: تیم فوتبال صنایع طلایی سمنان میزبان نفت وگاز گچساران



تاریخ انتشار : 3 مهر 1396, 14:05



» اخبار مرتبط:

  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میزبان شهرداری ارومیه
  • قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال/ رقابت نفت گاز گچساران با سه شهرداری! +جدول گروه بندی
  • لیگ دسته دوم فوتبال: پیروزی نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بوشهر
  • شكست نفت وگاز گچساران در شيراز /برق برد و صدرجدول نارنجي شد
  • پیروزی نفت و گاز گچساران مقابل هف سمنان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟