مشروح اخبار


» فرزندان منطقه چاروسا در هشت سال دفاع مقدس رشادت های بزرگی خلق کردند/ قلم به دست‌ها این رشادت ها را به مردم بگویند



فرزندان منطقه چاروسا در هشت سال دفاع مقدس رشادت های بزرگی خلق کردند


به گزارش راک نیوز از چاروسا سید حسن آرمند، 

سرهنگ علیمردان روستا در مراسم یادواره 65 شهید چاروسا با بیان اینکه دفاع مقدس نماد رشادت ها و ایثار بود عنوان کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های ملت انقلابی ایران در دفاع از کیان اسلام و میهن اسلامی است و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های این دوره پر افتخار انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

فرمانده گردان و یادگار هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: دفاع مقدس نمادی از افتخارات ملت سرافراز ایران در دفاع از اسلام و خاک پاک میهن اسلامی ایران است که این حماسه آفرینی با ایثار، مقاومت ، شجاعت و ولایت مداری ملت غیور کشور برای همیشه در تاریخ به ثبت رسیده و می درخشد.

وی افزود: حماسه آفرینان دفاع مقدس با صلابت و اراده پولادین و نور ایمان در این راه مقدس گام برداشتند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود.

روستا به رشادت‌های فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و یادآور شد: عشایر و مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس به طور خود جوش و داوطلبانه با روحیه جهادی و انقلابی روانه جبهه‌های جنگ شده و مقاومت و ایستادگی جانانه ای از خود نشان دادند که رشادت آنان در هشت سال دفاع مقدس ماندگار است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: طی دوران هشت سال دفاع مقدس استان و منطقه شما شهدای گرانقدری را در راه پاسداری از میهن اسلامی تقدیم کردند؛ بزرگانی که زندگی و مجاهدت‌های هر کدام از آنها، الگویی ناب و نیکو برای جوانان امروز است و باید به فرزندان خود در هشت سال دفاع مقدس افتخار کنید.

وی به رشادت فرزندان چاروسا در هشت سال دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: رشادت فرزندان چاروسا در شهت سال دفاع مقدس ماندگار است و کاش قلم به دستان و نویسندگان این همه رشادت فرزندان این منطقه را می نوشتند که اگر بخواهند رشادت های فرزندان چاروسا را در جنگ تحمیلی بنویسند بیش از 10کتاب خواهد شد.

روستا یادآور شد: در بیشتر مواقع در گردان هر جایی که مهمتر و سخت تر بود را به فرزندان منطقه چاروسا واگذار می کردیم و همیشه از آن سربلند بیرون آمدند.



تاریخ انتشار : 7 مهر 1396, 15:25



» اخبار مرتبط:

  • نشست ستاد اجرايي بزرگداشت هفته دفاع مقدس درچاروسا
  • سردار لطیف فر جانباز 70 درصد کهگیلویه و بویراحمدی به دیارحق شتافت
  • یادواره 65کبوتر خونین بال بخش چاروسا برگزار می شود/زمان و مکان
  • پیام فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
  • سرهنگ پاسدار "درفشی" مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟