مشروح اخبار


» اشراف زادگانی که اجاره نشين هستند! !



   هفت صبح: یک آپارتمان 200 متری در آجودانیه با تمامی ‌امکانات و فول مبله با رهن 50 میلیون تومان و ماهانه 7.5 میلیون تومان اجاره داده می‌شود و برای همین آپارتمان غیر مبله، ماهانه 5.5 میلیون تومان دریافت می‌شود.»

 تعجب نکنید، اعداد و ارقام را درست خواندید. در همین تهران خانه‌ها و آپارتمان‌هایی وجود دارند که اجاره ماهانه آنها چندین و چند برابر حقوق یک کارمند ساده است و البته مشتریانی هم هستند که چنین منازلی را اجاره می‌کنند.

 در گزارش امروز نگاهی انداخته‌ایم به قیمت‌های عجیب و غریب اجاره‌بها و امکانات این آپارتمان‌های لوکس.

ماجرا چیست؟

یکی از ویژگی‌های آپارتمان‌های با اجاره بالا مبله بودن آنهاست که تاثیر زیادی بر اجاره و رهن دارد و حدود یک‌سوم قیمت رهن را افزایش می‌دهد. در نهایت قیمت رهن این آپارتمان‌ها حداقل از حدود 200 میلیون تومان شروع می‌شود و البته باید گفت که مشتری‌های خاص خود را هم دارد که ترجیح می‌دهند رقم‌های کلانی را برای زندگی یک‌ساله در یک آپارتمان بپردازند.

 این گونه آپارتمان‌ها در سال‌های گذشته فقط در مناطق شمالی تهران یافت می‌شدند اما در سال‌های اخیر در مناطق غربی و شرقی تهران چنین آپارتمان‌هایی از سوی سازندگان بنام ساخته شده است.

براساس گزارش خبرگزاری مهر، یک آپارتمان 200 متری در آجودانیه با تمامی ‌امکانات و فول مبله با رهن 50 میلیون تومان و ماهانه 7.5 میلیون تومان اجاره داده می‌شود و برای همین آپارتمان غیر مبله، ماهانه 5.5 میلیون تومان دریافت می‌شود. همچنین برای یک آپارتمان 220 متری، سه خوابه با تمامی ‌امکانات در برج بین‌الملل تهران، 100 میلیون تومان رهن و ماهانه چهار میلیون تومان اجاره تعیین شده است.

 واحدی 270 متری، چهار خوابه و بازسازی شده با دو پارکینگ در قیطریه 200 میلیون تومان رهن داده می‌شود و برای 220 متری، سه خوابه با پارکینگ و انباری در پاسداران 70 میلیون تومان رهن و ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره دریافت می‌شود.

یک آپارتمان 250 متری نوساز با دو پارکینگ در خیابان نیاوران 300 میلیون تومان رهن داده می‌شود و برای یک آپارتمان 240 متری سه خوابه فول امکانات در منطقه نیاوران با 50 میلیون تومان رهن و ماهانه شش میلیون تومان اجاره تعیین شده است.

آپارتمانی لوکس به مساحت 280 متر در محمودیه هم 320 میلیون تومان رهن داده می‌شود و برای یک آپارتمان دیگر با متراژ 260 متر، چهار خوابه و لوکس در قیطریه 240 میلیون تومان رهن تعیین شده است.

 چرخی در یک رویا

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که این آپارتمان‌های لوکس چه امکانات ویژه‌ای دارند؟ برای یافتن پاسخ این سوال یک مشاور املاک با مهندس سازنده هماهنگ کرد که زیر و بم یکی از واحدهای خوش‌ساخت منطقه نياوران را به خبرنگار هفت صبح نشان دهد. حیاط اولین جایی است که چشم ما به آن می‌افتد.

یک سنگ نمای بلند که آب زلالی ازآن سرازیراست. حیاط به صورت پلکانی است و پله‌ها به یک باربیکیوی بزرگ می‌رسد. یکی از همسایه‌ها هم با سیخ بال کبابی از کنارمان رد می‌شود. آلاچیق در گوشه دنجی از حیاط به چشم می‌خورد و قلیان بزرگی که گویا جزئی از دارایی‌های آلاچیق است کنار آن خودنمایی می‌کند.



تاریخ انتشار : 7 شهریور 1391, 17:38



» اخبار مرتبط:

  • رکورد گران ترین آپارتمان تهران شکسته شد
  • گران‌ترین آپارتمان تهران به‌فروش رفت
  • کدام مناطق تهران برای اجاره‌نشینی ارزان است؟
  • نمایندگان مجلس؛ خوش نشین‌های ناراضی!
  • لیست آپارتمان‌های متری 4 میلیون در تهران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟