مشروح اخبار


» فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه: 16هزار تماس با سامانه پلیس 110کهگیلویه گرفته شد



نشست خبری اصحاب رسانه با فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه در محل فرماندهی انتظامی شهر دهدشت برگزار شد

نشست خبری اصحاب رسانه با فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد

به گزارش راک نیوز؛سرهنگ منوچهر سیاهپور در این نشست با بیان اینکه رسانه یار و همراه پلیس هست ،گفت؛هفته ی ناجا از 13مهرماه با شعار (پلیس برای امینت،امنیت برای همه) آغاز شده است و تا 20مهرماه به مدت یک هفته و ویژه برنامه های مختلفی در سطح یگان های نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه 30عنوان برنامه در هفته ی نیروی انتظامی برگزار شد،افزود؛برنامه هفته ناجا با پیاده‌روی و دیدار ائمه ی جمعه شهرستان و حضور در مراسم نماز جمعه را داشتیم.

وی اضافه کرد؛برگزاری رژه موتورسواران،برپایی ایستگاه سلامت،همایش تعامل با ریش سفیدان و معتمدین محلی ،اهدای خون ،نواختن زنگ انظباط در مدارس،دیدار با خانواده های شهدا از دیگر برنامه ها بوده است.

وی افزود؛طرح مردمیاری در روستای های محروم،صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی نشست با اصحاب رسانه و مسولان قضایی از مهمترین برنامه های این هفته بوده است.

سرهنگ سیاهپور به فعالیت های سامانه فوریتهای پلیس 110اشاره کرد ،افزود:در شهرستان کهگیلویه طی یک سال جاری 16هزار نفر با سامانه پلیس 110 تماس گرفتند که از این تعداد1850 مشاور و راهنمایی بوده و تعداد 8هزار و ششصد هم منجر به عملیات شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته کاهش سرقت داشتیم افزود؛در تصادفات برون شهری افزایش آمار داشتیم ولی در تصادفات برون شهری کاهش 13درصدی بوده است.

وی افزود؛در نزاع های فردی کاهش 14درصدی و در نزاع های دسته جمعی کاهش 56درصدی بوده که آماری امیدوار کننده است.

سیاهپور در ادامه بیان کرد:در حوزه ی ترافیکی هزار و دویست دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شده  و در این مدت تعداد24هزار و 610 برگ اخطاریه برای رانندگان متخلف راهور صادر شده است.

وی در پایان افزود؛تعداد3هزار و سیصد جلد گواهینامه رانندگی در یک سال گذشته صادر و 17هزار و 500نفر در حوزه ترافیک مورد آموزش قرار گرفتند.

در پایان این نشست به پاس زحمات و تلاش های خبرنگاران لوح تقدیر و هدایایی از طرف فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه اهدا شد.



تاریخ انتشار : 20 مهر 1396, 01:12



» اخبار مرتبط:

  • رضایت 77 درصدی مردم شهرستان گچساران از عملکرد مرکز 110
  • فرمانده انتظامی گچساران:30برنامه در هفته ناجا در گچساران اجرا می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته ناجا در نشست خبری فرمانده انتظامی کهگیلویه
  • آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه برگزار شد
  • به مناسبت هفته ناجا؛مسئولان انتظامی گچساران با مردم دیدار می کنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟