مشروح اخبار


» افشاگری استاندار کهگیلویه و بویراحمد :بکارگیری بیش از 50 نفر از طایفه خاص در یک دستگاه اجرایی!



علی محمد احمدی یکشنبه شب در نشست با برخی از اعضای حزب اعتدال و توسعه شعبه کهگیلویه

علی محمد احمدی یکشنبه شب در نشست با برخی از اعضای حزب اعتدال و توسعه شعبه کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت که استفاده از نیروهای درون دستگاهی از دیگر رویکردهای اساسی در چینش مدیران اجرایی است.
به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین برخی چالش ها و موانع موجود در راه توسعه استان گفت: یکی از دستگاه های اجرایی بیش از 50 نفر نیرو را به صورت غیرقانونی و بدون هیچ ضابطه ای بکار گرفته که اسناد و مدارک آن نیز موجود است.
احمدی افزود: حتی برخی از این نیروها را نیز به صورت قراردادهای پیمانی درآورده اند.
وی با اشاره به نبود تخصص و تعهد در نیروهای طایفه ای در برخی دستگاه ها گفت: در چینش و بکارگیری این نیروها یک نفر در رشته الهیات به عنوان کارشناس عمران و کارشناس عمران نیز در حوزه فرهنگی مشغول فعالیت است.
احمدی یادآور شد: بدون شک با چنین رویکرد و نگاه مسموم طایفه گرایی و چسبندگی های قومی و قبیله ای نباید انتظار تحول و توسعه این استان را داشت.
وی تصریح کرد که وضعیت موجود استان نشان می دهد که برخی از مدیران بومی به جای خدمت به مردم این دیار به فکر ایل و تبار خود هستند که جای بسی تاسف است.
احمدی با اظهار گلایه از برخی نیروهای سیاسی در استان نیز گفت: شعار زنده باد مخالف من هنوز به معنای واقعی در عمل پیاده نشده است و اگر هدف توسعه و پیشرفت استان است نباید از ظرفیت برخی شعارها و اصول ،تنها برای بهره‌برداری سیاسی خود استفاده کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت که ضعف و ناکارآمدی در حوزه های مختلف این استان مشهود است.
وی با بیان اینکه در حوزه های اجتماعی و فرهنگی استان چالش های فراوانی وجود دارد، افزود: در بخش بهداشت و درمان مشکلات فراوان است و طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع در برخی شهرستان ها به خوبی اجرا نشده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: خودزنی ها و دامن زدن به طایفه گرایی و مسایل قومی و قبیله ای در کنار تخریب های زیست محیطی از اهم چالش های اجتماعی در استان است.
استان کهگیلویه و بویراحمد با 713هزار نفر جمعیت در جنوب غرب ایران قرار دارد.



تاریخ انتشار : 1 آبان 1396, 07:03



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه وبویراحمد: به دنبال تغییر مدیران به صورت شلاقی و شتاب زده نیستم
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد :مدیران جزیره‌ای عمل نکنند
  • وجود مشاور حقوقی در کنار مدیران ضروری است
  • مجوز بکارگیری 735 نیرو در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد
  • حاضرم بی‌عرضه بمانم اما لکه طایفه‌بازی و فامیل سالاری را بر پیشانی خود نبینم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟