مشروح اخبار


» عدل هاشمی پور: اردکانیان مناسب ترین گزینه برای وزارت نیرواست



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با استقبال از گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت نیرو، تاکید کرد که " دکتر رضا اردکانیان " مناسب ترین گزینه برای این وزارتخانه است.


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با استقبال از گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت نیرو، تاکید کرد که " دکتر رضا اردکانیان " مناسب ترین گزینه برای این وزارتخانه است.
به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛"سردار عدل هاشمی پور " در گفت و گو  با ایلنا گفت: شرایط کنونی کشور در حوزه های مختلف مرتبط با وزارت نیرو بویژه در حوزه " آب " شرایط خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه آشنایی، تسلط و تجربه بر حوزه " آب "  در سراسر کشور آن هم در شرایط کنونی از مهمترین شاخصه های وزیر نیرو باید باشد، اظهارداشت: بدون شک در شرایط کنونی، رضا اردکانیان شخصی توانمند، کلان‌نگر، قاطع در تصمیم‌گیری و دارای تجارب درخشان اجرایی ملی و بین‌المللی و مناسب‌ترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه کلیدی است.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از رئیس جمهور جهت معرفی وزیر پیشنهادی نیرو، اظهارداشت: دکتر اردکانیان با سوابق زیادی که در کارنامه خود دارد و روحیه انقلابی و جهادی که از او سراغ داریم می تواند وظایف و اهداف وزارت نیرو را به خوبی انجام دهد.

هاشمی پور افزود:  وجود دکتر اردکانیان در مسوولیت وزارتخانه نیرو می تواند دغدغه های بسیاری از وکلای مردم در خانه ملت را رفع و امید است همه متخصصان صنعت آب و برق کشور در انجام امور محوله کمک کار ایشان باشند.

وی ادامه داد: با اعتمادی که همکارانم در خانه ملت به دکتر اردکانیان خواهند داشت یقین داریم ایشان از مجلس شورای اسلامی رای بالای اعتماد را کسب کنند.



تاریخ انتشار : 3 آبان 1396, 07:15



» اخبار مرتبط:

  • نماینده " کهگیلویه " بزرگ حمایت قاطع خود را از گزینه پیشنهادی وزیر نیرو اعلام کرد.
  • عدل هاشمی‌پورخبرداد:سفر وزیر نیرو به 4 شهر کهگیلویه‌ بزرگ
  • یکی از نمایندگان فارس گزینه جدید وزارت ورزش وجوانان
  • 3 گزینه‌ اصلی تصدی پست وزارت‌ ورزش +عکس
  • گزینه تصدی وزارت کشور در دولت روحانی کیست!؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟