مشروح اخبار


» همگام با عاشورائیان در حماسه اربعین حسینی: موکب طریقه الکربلا گچساران فعالیت خود را آغاز کرد



مسئول موکب طریقه الکربلا گچساران گفت: موکب طریقه الکربلا گچساران به منظور خدمت‌رسانی و اسکان زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) فعالیت خود را آغاز کرد.


همگام با عاشورائیان در حماسه اربعین حسینی: موکب طریقه الکربلا گچساران فعالیت خود را آغاز کرد

مسئول موکب طریقه الکربلا گچساران گفت: موکب طریقه الکربلا گچساران به منظور خدمت‌رسانی و اسکان زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) فعالیت خود را آغاز کرد.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با راک نیوز اظهار داشت: به همت جمعی از مردم ولایتمدار شهر گچساران برای خدمت‌رسانی و اسکان زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) موکب طریقه الکربلا  گچساران در جوار پارک شهدای گمنام راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: این موکب در ایام ماه صفر و روزهای منتهی به اربعین حسینی به خیل عاشقان و دوستداران سرور و سالار شهیدان خدمت‌رسانی می‌کند.

مسئول موکب طریقه الکربلا افزود: خداوند توفیق داد که امسال برای دومین سال متوالی این موکب توسط مردم ولایتمدار گچساران برپا شود.

رمضانی افزود: خوشبختانه شوق و اشتیاق زیادی در بین مردم برای خدمت‌رسانی به زوار امام حسین(ع) وجود دارد که این مسئله ما را دلگرم می‌کند.

وی یادآوری کرد:  این موکب‌ در طول شبانه روز از شهروندان و عزاداران حسینی پذیرایی می‌کنند که این خدمت رسانی در روزهای منتهی به اربعین حسینی و پس از آن به اوج خود می‌رسد.

گفتنی است موکب طریقه الکربلا در راستای عمل به نیات واقفین و از محل کمک‌های مردمی و هیئات مذهبی، به زائران خدمات ارائه می دهد.



تاریخ انتشار : 3 آبان 1396, 09:04



» اخبار مرتبط:

  • گچساران توقفگاه 60 هزار زائر ایرانی و خارجی اربعین حسینی است
  • مسیر عشق از گچساران تا کربلا/موکب طریقه الکربلا+تصاویر
  • موکب مردم گچساران در مرز شلمچه راه اندازی می‌شود
  • کاروان پیاده 30نفری زائران کربلا از شیراز وارد گچساران شدند
  • موکب جهرمی های فارس در کربلا کجاست ؟+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟