مشروح اخبار


» نهادینه کردن پدافند غیر عامل در جامعه امری ضروری است



معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همایش مصون سازی زیرساخت‌های توسعه کالبدی استان که با رویکرد پدافندغیرعامل در سالن اجتماعات حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد گفت: نهادینه کردن پدافند غیرعامل در سطح استان ضروری است.

 فتاح محمدی ظهر امروز افزود: اجرای طرح‌های زیرساختی استان  باید براساس مطالعات پدافند غیرعامل باشد و باید بر اجرای این امر بیش از پیش نظارت جدی شود.
محمدی عنوان کرد: اجرای طرح پدافند غیرعامل موجب تامین امنیت پایدار جانی و مالی مردم و استحکام طرح‌های عمرانی و زیر بنایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هر طرح عمرانی و صنعتی استان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد، گفت: هر طرح عمرانی نیز باید دارای طرح جامعه مطالعاتی باشد تا در آینده شاهد مشکلات و اتفاقات ناگواری در این حوزه نباشیم.

محمدی اظهار داشت: مدیران حوزه شهری باید دارای  تخصص‌های مربوط به مدیریت شهری، حوزه‌های شهرسازی، مباحث زیست محیطی و همچنین ترافیک بوده و در عرصه فرهنگی صاحب‌نظر باشند تا موجب رشد و توسعه استان شود.

وی با اشاره به ارسال دستورالعمل‌های اجرایی پدافند غیرعامل برای تمام دستگاه‌های اجرایی این استان، افزود: تمام این دستگاه‌ها ملزم هستند که ضمن توجه به آموزش و اطلاع رسانی، اصول صحیح پدافند غیرعامل را نیز رعایت کنند.

محمدی  بر آگاه سازی مردم در زمینه پدافند غیر عامل تاکید کرد و گفت: در راستای ارتقای پدافند غیرعامل باید فرهنگ سازی در استان انجام شود.
 



تاریخ انتشار : 7 آبان 1396, 01:36



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار گچساران، رئیس شورای پدافند غیرعامل کهگیلویه‌وبویراحمد شد
  • ستاد پدافند غیرعامل در 70 مدرسه گچساران تشکیل شد
  • گچساران شهرستان برتر در زمینه پدافند غیرعامل در کهگیلویه و بویراحمد شد
  • یک انتصاب جدید در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟