مشروح اخبار


» ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه خبر داد:جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه در دهدشت برگزار می‌شود



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه با موضوع اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در دهدشت برگزار می‌شود.

به گزارش راک نیوز:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه با موضوع اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در دهدشت برگزار می‌شود.

سید ایرج کاظمی جو  اظهار داشت: جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه شهرستان کهگیلویه برای نخستین بار قرار است که در پایان آذر ماه در شهر دهدشت برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: این جشنواره با موضوع اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی است که برای نخستین بار در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح جشنواره ابتدا در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان عنوان شد که مورد استقبال اعضا قرار گرفت و پس از برگزاری جلسات متعددی برای بررسی و چگونگی اجرای آن از پوستر جشنواره در فرمانداری کهگیلویه رونمایی شد.

کاظمی‌جو عنوان کرد: جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کهگیلویه در دو بخش داستانی و مستند با حضور استان‌های اصفهان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی گفت: این هفته فراخوان و پوستر جشنواره به تمامی ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه‌های هنری، انجمن‌های فیلم و عکس و دفاتر سینمای جوان استان‌هایی که قرار است در جشنواره حضور یابند ارسال می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: علاقمندان می توانند آثار ارسالی خود در هر دو بخش داستانی و مستند را به دبیرخانه جشنواره که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه است ارسال کنند.

وی گفت: در حاشیه جشنواره ورک شاپ هایی در زمینه فیلم کوتاه برای مخاطبان و علاقمندان برگزار می شود.

کاظمی جو عنوان کرد: علاوه بر برگزاری جشنواره به مدت دو روز شهر دهدشت تصمیم داریم آثاری که از کیفیت خوبی برخوردارند و مورد تایید هیئت داوران هستند در مرکز شهرستان، بخش های مختلف و روستاهای اطراف اکران و به معرض نمایش عموم مردم گذاشته شود.

وی گفت: در هر کدام از بخش های داستانی و مستند برای نفرات اول مبلغ سی و پنج میلیون ریال، نفرات دوم بیست و پنج میلیون ریال و نفرات سوم بیست میلیون در نظر گرفته شده است.



تاریخ انتشار : 8 آبان 1396, 12:47



» اخبار مرتبط:

  • برای اولین بار جشنواره فیلم کوتاه با موضوع اعتیاد با حضور ۶ استان به میزبانی دهدشت برگزار می شود.
  • یاسوج فردا میزبان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز است
  • آغاز جشنواره ملي داستان کوتاه خليج فارس در ياسوج
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان: کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره بین المللی فیلم فجر
  • معرفی 8 اثر برگزیده جشنواره آیینی رضوی در دهدشت+ اسامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود