مشروح اخبار


» برگزاری مانور تهدیدات احتمالی دشمن در بیمارستان صنعت نفت گچساران



به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با هدف افزایش آمادگی بیمارستان ها در زمان بحران و انجام اقدامات مرتبط با پدافند غیرعامل مانور تهدیدات احتمالی دشمن در بیمارستان صنعت نفت گچساران برگزار شد.


برگزاری مانور تهدیدات احتمالی دشمن در بیمارستان صنعت نفت گچساران

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با هدف افزایش آمادگی بیمارستان ها در زمان بحران و انجام اقدامات مرتبط با پدافند غیرعامل مانور تهدیدات احتمالی دشمن در بیمارستان صنعت نفت گچساران برگزار شد.

به گزارش راک نیوز به مناسبت هفته ی پدافند غیرعامل ، مانور تهدیدات احتمالی دشمن با سناریوی بمب گذاری و با هدف ایجاد آمادگی های لازم در برابر حوادث غیرمترقبه با حضور فرماندار گچساران، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و مسئولین واحدها در محوطه بیمارستان صنعت نفت گچساران برگزار شد .

در این مانور که شامل ارزیابی وضعیت معلومات و آمادگی پرسنل بیمارستان صنعت نفت گچساران بود دکتر محمد محمدی در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل و لزوم افزایش اطلاعات و آگاهی ها و تعیین مسئولیتها و تکالیف هر یک از پرسنل در برابر حوادث و بلایا برای حاضرین صحبت و همکاران را برای کسب تجربه و ایجاد آمادگی کامل ترغیب کرد .

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود: شناخت نقاط آسیب پذیر منطقه ، شناخت پیامدهای ناشی از تهدیدات ، افزایش توان عملیاتی و قدرت تصمیم گیری مسئولان و پرسنل در شرایط اضطراری و بحران ، اطمینان از آمادن بکار بودن وسایل و تجهیزات ، شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارزیابی عملکرد گروه های مختلف درگیر در مانور ، هماهنگی بیشتر بین دستگاههای خدمت رسان، و ارتقا آمادگی از اهداف برگزاری این مانور بود.

محمدی با اشاره به حضور به موقع و جدی اعضای تیم آتش‌نشانی و تریاژ و حراست بیمارستان و سایر نیروهای حاضر در مانور به میزان توانمندی و کارآمدی تیم مدیریت بحران بیمارستان اشاره و از حضور اعضای شرکت کننده در مانور تقدیر و تشکر کرد.

 در ادامه عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در مورد مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی ، موقعیت کشور در جهان و منطقه و تعاریف و اصول کلی پدافند عامل و غیرعامل و اهداف برگزاری مانور برای پرسنل صحبت کرد .

گفتنی است این مانور در راستای اهمیت آمادگی بیمارستان ها در زمان وقوع حوادث و انجام اقدامات مرتبط با پدافند غیر عامل، برگزار شد.



تاریخ انتشار : 10 آبان 1396, 12:07



» اخبار مرتبط:

  • مانور فرضی مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در گچساران برگزار شد
  • ستاد پدافند غیرعامل در 70 مدرسه گچساران تشکیل شد
  • مانور پدافند غیرعامل در منطقه گچ بلند شهرستان بهمئی برگزار شد
  • مانور واکنش در شرایط اضطراری در شرکت بهره برداری نفت و گاز برگزار شد
  • مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران:مانور امداد و نجات در روستای بی بی جان آباد برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود