مشروح اخبار


» استاندارکهگیلویه و بویراحمد: دستگاه ها توان خود را بر خرید خدمات از بخش خصوصی و کاهش تصدی گری دولت بگذارند



 استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دستگاه های دولتی برای ارائه و توسعه کمی و کیفی خدمات خود و کاهش حجم تصدی گرهای دولت با برون سپاری و خرید خدمات از بخش خصوصی و مشارکت آنها در سرمایه گذاری و واگذاری طرح ها و پروژه ها همه ظرفیت های خود را بکار گیرند.

به گزارش راک نیوز:علی محمد احمدی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه، اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و دکترجهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با جدیت پیگیر موضوع است، افزود: اقتصاد مقاومتی از اهم موضوعات و وظایف حاکمیتی و اصل 44 قانون اساسی که واگذاری ها براین اساس است.

استاندار با بیان اینکه، نباید گذاشت اموال و املاک دولتی خاک بخورند، بلااستفاده بمانند و به نفع مردم استفاده نشوند، تصریح کرد: برون سپاری و واگذاری ها به نفع ملت، دولت و نظام بوده و تجربه ای است که بسیاری از کشورهای پیشرفته و مترقی در دنیا براین اساس حرکت کرده و موفق شدند.

وی با بیان اینکه، مسئله اشتغال و افزایش تولید، موضوع مشارکت های بخش خصوصی و واگذاری طرح ها و پروژه ها به بخش غیردولتی بسیار مهم است، تاکید کرد: هر کسی در این مسیر بخواهد سنگ انداری کند به طور جدی جلوی آن می ایستیم.

احمدی با تاکید به اینکه در خصوص مکاتبات، استعلام ها، حضور در جلسات و اجرای مصوبات تاخیری نداشته باشید، بیان کرد: با ظرفیت هائی که داریم و با احکام و قانون مقرراتی که وجود دارد، می توان سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی را به خوبی تحقق بخشید.

حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم گفت: 48 پروژه قابل واگذاری با درصد پیشرفت مختلف در استان شناسائی شده که 11 مورد ملی و 37 مورد استانی و در حوزه های آب و فاضلاب، گردشگری، آب منطقه ای، ورزش، راه و شهرسازی، محیط زیست، بهداشت و درمان، کشاورزی و فرهنگی است.



تاریخ انتشار : 10 آبان 1396, 13:52



» اخبار مرتبط:

  • یكهزار و 700 طرح نیمه تمام در استان كهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • مجتمع فرهنگی گچساران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • تاجگردون از واگذاری 40 هزار میلیارد تومان اوراق بدهی به پیمانکاران خبر داد
  • ۱۴ پروژه اولویت‌دار وزارت اقتصاد ابلاغ شد
  • استاندارفارس:مجموعه های خارج از دولت هم درباره اقتصاد مقاومتی پاسخگو باشند
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟