مشروح اخبار


» رباتهای جنگجو ی یاسوجی پر زور ترین ربات های کشور



سیزدهمین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی که به مدت دو روز با حضور بیش از سه هزار دانش آموز از سراسر کشور به میزبانی استان قم برگزار شد با معرفی برترین‌های این جشنواره به کار خود پایان داد

راک نیوز »کسیزدهمین مسابقات رباتیک دانش آموزی کشور در رشته‌ها و پایه‌های تحصیلی گوناگون با حضور سه هزار دانش آموز در مجتمع امام خمینی(ره) طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه پس از پشت سر نهادن رقابت‌های فشرده با معرفی برترین های این دوره از مسابقات به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، رتبه نخست و دوم مسابقات تیم فوتبالیست پایه راهنمایی را اصفهانی‌ها به خود اختصاص دادند و مرو دشت کرج  به رتبه سوم دست یافت. همچنین کرجی‌ها در مسابقات تیم جنگجو پایه راهنمایی رتبه نخست و سوم را از آن خود کردند و دانش آموزان  دزفولی توانستند به رتبه سوم دست یابند.

مقام نخست و دوم  تیم رباتیک جابه جایی اورانیوم را دزفول و رتبه سوم این دور از مسابقات را دانش آموزان قمی به خود اختصاص دادند ضمن انکه ربات های فوتبالیست پایه ابتدایی شهر قم به مقام نخست دست یافتند و شهرهای اصفهان و کرج به ترتیب مقام های دوم وسوم را به خوداختصاص دادند.

بر اساس این گزارش، ربات‌های جنگجو در پایه ابتدایی شهر قم رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و دانش آموزان اصفهان در این دور از مسابقات سوم شدند.

همچنین در این دور از مسابقات رباتهای رالی پایه راهنمایی اصفهان رتبه‌های نخست، دوم و سوم  را به خود اختصاص دادند و موفقیت را در این بخش را با دیگر استانها تقسیم نکردند.

رباتهای آتش نشان پایه دبیرستان شهر کرج رتبه نخست و رتبه دوم را اهواز و رتبه سوم  را دانش آموزان قمی به خود اختصاص دادند و رباتهای جنگجو پایه دبیرستان یاسوج رتبه نخست و رتبه دوم وسوم را مشهد مقدس به خود  اختصاص دادند و رباتهای میکروماس پایه دبیرستان  نیز در تهران توانستند مقام نخست و دوم را به خود اختصاص دهند



تاریخ انتشار : 11 شهریور 1391, 12:56



» اخبار مرتبط:

  • دانش آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمدی و کسب شش رتبه برترکشور
  • دانش آموزان بهمئی در مسابقات فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خوش درخشیدند
  • تیم هوا فضای دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم کشور را کسب کرد
  • دانش آموزی از بهمئی رتبه اول درس رایانه مسابقات استانی راكسب كرد
  • از دانشگاههاي برتر تقدير شد/دانشگاه یاسوج دوم شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود