مشروح اخبار


» جهاد کشاورزی گچساران 65 طرح در دست اجرا دارد



مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: 65 طرح کشاورزی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری افزون بر 65میلیارد ریال در دست اجراست.


جهاد کشاورزی گچساران 65 طرح در دست اجرا دارد

مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: 65 طرح کشاورزی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری افزون بر 65میلیارد ریال در دست اجراست.

علی مرادی در گفتگو با راک نیوز اظهار داشت: این تعداد طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی 90 تا 99 درصد در دست اجراست.

وی بیان کرد: این طرح ها در زمینه ی ساخت کانال آبیاری، اجرای سدهای خاکی، ساخت جاده و پل بین مزارع، ساخت ایستگاه پمپاژ، توسعه مکانیزاسیون محصولات زراعی، نظارت و کنترل آفات قرنطینه ای ، اصلاح و نوسازی باغات، تعمیر و تجهیز مدرسه کار و دانش امامزاده جعفر (ع)، تامین آب و تجهیز وسایل آبیاری، شبکه تامین آب روستاها و اصلاح و افزایش گل و گیاهان زینتی است.

مرادی ابراز کرد: برای تکمیل این تعداد طرح در دست اجرا بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران در ادامه از احداث 11 جاده و پل بین مزارع در اراضی زراعی این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد جاده و پل بین مزارع با اعتباری بیش از سه میلیارد و 121 میلیارد ریال در روستاهای اسلام آباد لیشتر، ناصرآباد، چرزو، مارین، اسپر، ماهور باشت، تلخاب شیرین، پشه کان، ماهور باشت و کلاغ نشین در دست اجراست.

مرادی با بیان اینکه 14 طرح هم در زمینه ساخت کانال آبیاری و انتقال آن در مناطق مختلف گچساران در حال اجرا است، افزود: این طرح ها در روستاهای گبرستان، آرو، ده جلیل خیرآباد، سرتیره، رودبال، نازمکان، سید جمال‌الدین، دیل، مارین، اسپر، چرزو، اسپر، شامبراکان، لیشتر، ده خلیفه و مردان معصوم با اعتباری بیش از 13 میلیاردو 850 میلیون ریال در دست اجراست.

وی یادآور شد در سال گذشته65 میلیارد و 336 میلیون ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی جهاد کشاورزی گچساران اختصاص یافت که از این میزان 14 میلیارد و 556 میلیون ریال جذب شد. 



تاریخ انتشار : 15 آبان 1396, 09:25



» اخبار مرتبط:

  • اختصاص 800میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از 2 هزار میلیارد ریال در دولت یازدهم در بخش آب گچساران هزینه شد/خبر خوش رئیس اداره امور آب گچساران برای کشاورزان لیشتری
  • هزینه ۱۳۴۹ میلیارد ریالی دولت یازدهم در بخش راه‌های گچساران
  • رئیس جهاد کشاورزی گچساران:بیش از شش هزار هکتار از زمین‌های گچساران زیر کشت محصولات زراعی رفت
  • تجهیز6 هزار هکتار از زمین های کشاورزی گچساران به آبیاری نوین
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟