مشروح اخبار


» ورود مدير غير بومي به کهگيلويه و بويراحمد ممنوع !!



استاندار جديد کهگيلويه و بويراحمد با بيان اينکه به خواست دولت از اردبيل به اين استان آمدم و کسي در آمدنم دخيل نبود، گفت: هيچ رفيق سياسي در استان کهگيلويه و بويراحمد ندارم.

ستاندار جديد کهگيلويه و بويراحمد و پيشين اردبيل‌ معتقد است مردم روحيه حساسي دارند و کار کردن براي آن‌ها ‌توفيق مي‌خواهد.صابري صداقت ‌مديران را بهترين سرمايه براي هر مدير دانست و گفت: در نظام اسلامي که مسئوليت‌ها يک امانت بوده بايد در خدمت بي‌ريا به مردم بر اساس وظيفه اسلامي تلاش کرد و هرگونه کم‌کاري به مثابه خيانت است.اين مسئول ارشد استاني در ادامه به ظرفيت‌هاي کهگيلويه و بويراحمد براي توسعه و پيشرفت اشاره کرد و گفت: شباهت‌هاي زيادي ميان استان‌هاي زاگرس‌نشين وجود دارد چرا که اين استان‌ها چه به واسطه وجود نيروي انساني خلاق و چه منابع خدادادي وضعيت خوبي در کشور دارند.
گردشگري نخستين ظرفيت توسعه‌اي استان‌هاي حاشيه زاگرس
استاندار سابق اردبيل که به نظر مي‌رسد شناخت کاملي از محورهاي اصلي و چهارگانه توسعه در استان کهگيلويه و بويراحمد دارد، قبل از هر چيز از گردشگري سخن به ميان مي‌آورد و مي‌گويد: بايد از اين ظرفيت به خوبي استفاده کرد و زيرساخت‌هايي را که بايد آماده کنيم در عمل به آن‌ها بپردازيم.صابري اين ظرفيت بزرگ توسعه‌اي را در استان‌هاي حاشيه زاگرس موهبتي الهي لقب داد و گفت: تنها با همين ظرفيت مي‌توان يک استان با جمعيتي چند برابر کهگيلويه و بويراحمد را نيز اداره کرد به شرط اين که در تدارک زيرساخت‌ها تنها به کار و کار انديشيد.وي ادامه داد: بايد به گونه‌اي از اين ظرفيت استفاده کرد که مسافر و مهمان و گردشگر با اولين حضور خود در کهگيلويه و بويراحمد احساس آرامش کرده و با خاطره‌اي خوش و دستي پر از استان خارج شود. استاندار سابق اردبيل که مسئوليت اول اجرايي در کهگيلويه و بويراحمد را به دست گرفته در همين زمينه و در مبحث گردشگري کارها را بدون وجود سرمايه‌گذار عقيم دانست و بيان کرد: در وهله نخست بايد براي حضور سرمايه‌گذار استان را به درستي و با چشم‌اندازي روشن معرفي کرد که اين وظيفه سنگين بر عهده همه دستگاه‌هاي اطلاع‌رساني از جمله مطبوعات و رسانه‌ها به خصوص رسانه ملي است.
مبناي حرکت در کهگيلويه و بويراحمد برنامه پنج ساله و سند چشم‌انداز است
استاندار کهگيلويه و بويراحمد توجه به برنامه پنج ساله توسعه را يکي از راهکارهاي مؤثر براي خروج هر نقطه‌اي از بن‌بست دانست و گفت: اکنون برنامه پنج ساله توسعه کشور در حال اجرا بوده و سند چشم‌انداز بيست ساله را نيز داريم که بايد بر اساس اولويت‌ها در کشور و استان‌ها حرکت کنيم که کهگيلويه و بويراحمد نيز از اين قاعده مستثني نيست. صابري با بيان اينکه بايد بر اساس يک برنامه تعاملي و در چارچوب اولويت‌هاي زيرساختي حرکت کنيم، ابراز داشت: در شرايط فعلي در سطح کشور فرصت بسيار خوبي براي بهره‌برداري از آب‌هاي روان وجود دارد و در اين استان با توجه به وضعيت خوبي که هست نبايد اين فرصت‌ها را هدر دهيم.
مدير غير بومي به کهگيلويه و بويراحمد نمي‌آورم
صابري در پاسخ به سؤالي در زمينه استفاده از نيروهاي بومي و غير بومي گفت: دوستان رسانه‌اي شما در اردبيل مي‌دانند که هيچ کسي را با خود به اين استان نياوردم و يک فارسي زبان در اردبيل به عنوان مدير نصب نکردم. وي در ادامه با تأکيد دوباره بر هويت‌بخشي نيروهاي موجود تصريح کرد: من به کار تيمي اعتقاد دارم و به تيم‌داري و تيم‌بازي هيچ علاقه‌اي ندارم.



تاریخ انتشار : 12 شهریور 1391, 08:32



» اخبار مرتبط:

  • ريختن فاضلاب به رودخانه بشار ياسوج فاجعه است
  • ورزش استان خرابه اي به تمام معناست
  • از صدای عشایر تا آمادگی برای میهمانان بهار
  • سيب کهگيلويه و بويراحمد به نام ديگر استانها به خارج صادر مي‌شود
  • پنجمين سراي روزنامه‌گاران کشور در کهگيلويه و بويراحمد افتتاح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟