مشروح اخبار


» برنامه های هفته بسیج با شعار«بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» اعلام شد



برنامه های هفته بسیج که از روز دوشنبه 29 آبان‌ماه آغاز می‌شود با شعار" بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی" از سوی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران اعلام شد.


برنامه های هفته بسیج با شعار«بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» اعلام شد

برنامه های هفته بسیج که از روز دوشنبه 29 آبان‌ماه آغاز می‌شود با شعار" بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی" از سوی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران اعلام شد.

سرهنگ پاسدار سیدعلی اصغر نورایی‌نسب در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه های بسیج در این هفته را به شرح زیر اعلام کرد : روز اول این هفته مقدس با عنوان «بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی » ،روز دوم با نام «بسیج، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی» ،روز سوم ؛ با نام «بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی» ،روز چهارم با نام «بسیج، اندیشه‌ورزی و تولید علم'،روز پنجم « بسیج، مسجدمحوری و ولایتمداری» و روز هفتم هفته بسیج و روز 5 آذر در سالروز ایجاد بسیج مستضعفین به نام «بسیج جهاد کبیر و عمل انقلابی» نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: 40 عنوان برنامه متنوع در هفته بسیج ( 29 آبان تا 5 آذر ) در شهرستان گچساران اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدارنورایی‌نسب افزود: برنامه های هفته بسیج با شعار محوری بسیج مظهر مردم سالاری دینی از 29 آبان ماه در این شهرستان آغاز می شود و با اجرای ویژه برنامه اجتماع بزرگ بسیجیان نماد شکوه و مقاومت در استادیوم پدخندق پنجم آذر ماه به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه در طول هفته بسیج 40 عنوان برنامه در سه سطح، پایگاهی، حوزه ای و ناحیه ای اجرا خواهد شد، اظهار کرد: سیاست و تدابیر بسیج در موضوعات مختلف، اثر بخشی و کیفیت سازی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران گفت:افتتاح استخر شنای بسیج،افتتاح تلویزیون تبلیغاتی،برگزاری مسابقات فرهنگی،ورزشی، سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران پیش از خطبه های نماز جمعه،غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، محفل انس با قرآن، اجرای پیاده روی،کوهپیمایی و برگزاری دعای ندبه از جمله برنامه های هفته بسیج است.

سرهنگ پاسدار نورایی‌نسب برگزاری نشست های روشنگری، اعزام تیم های پزشکی و جهادی، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، اجرای گشت های محله محور،اجراء برنامه های صبحگاه مشترک را از دیگر برنامه های هفته بسیج ذکر کرد.

وی مهمترین برنامه هفته بسیج امسال را تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان گچساران با عنوان شکوه مقاومت در ورزشگاه پدخندق شهرستان دوگنبدان ذکر کرد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران یادآور شد: در روز هفتم همزمان طرح گشت‌های محله محور بسیج نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش راک نیوز برنامه های هفته بسیج تا روز پنجم آذرماه همزمان با سالروز تاسیس این نیروی مقاومت مردمی ادامه دارد.

حضرت امام خمینی ره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در روز پنجم آذرماه 1358 تشکیل ارتش 20 میلیونی را صادر فرمودند.

گفتنی است 29آبان تا 5 آذر ماه هفته بسیج نام گذاری شده است.



تاریخ انتشار : 28 آبان 1396, 22:38



» اخبار مرتبط:

  • نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج
  • اجرای 49 عنوان برنامه طی هفته بسیج در گچساران
  • فرمانده سپاه گچساران:خبرنگاران و اصحاب رسانه سربازان نظام جمهوری اسلامی در جنگ نرم و دیده بانانی هستند که نقاط کور را می بینند.
  • برنامه‌های هفته بسیج کهگیلویه تشریح شد
  • "تا روحیه سلحشوری بین بسیجیان هست دشمنان قادر به ضربه زدن به کشور و انقلاب نخواهند بود"
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟