مشروح اخبار


» راه اندازی دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد



مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد  از راه اندازی دومین کلینیک سیار خدمات مشاوره کسب و کار در این استان خبر داد.


راه اندازی دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد  از راه اندازی دومین کلینیک سیار خدمات مشاوره کسب و کار در این استان خبر داد.

سهراب بنام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلینیک  سیار صنعت در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و عارضه یابی واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه اندازی و در حال ارائه خدمات می باشد.

وی افزود: کلینیک سیار صنعت از مشاوران مجرب و متخصص مستقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار تشکیل شده و با همراهی کارشناسان و مدیران شرکت استانی مطابق برنامه ریزی انجام شده به تناوب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر و به ارائه خدمات مشاوره رایگان می پردازند .

وی ادامه داد: کلینیک سیار خدمات مشاوره کسب و کار از روشهای نوین ارائه خدمت به واحدهای صنعتی است که هدف از تشکیل این کلینیک احصاء نیازها و موانع تولید، خود اتکایی، کاهش دغدغه صاحبان صنایع و توانمندسازی مدیران واحد‌های صنعتی و تولیدی در سطح استان می‌باشد فرصتی را برای مدیران واحدهای تولیدی مهیا می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با اجرای کلینیک سیار، صاحبان صنایع به مسائل و موارد مورد نیاز خود بیشتر آشنا خواهند شد و همچنین به صورت مستقیم در جریان قوانین مختلف قرار خواهند گرفت. 

وی گفت: برهمین اساس دومین کلینیک سیار خدمات مشاوره کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی نو و بصورت مشترک با حضور مشاورین کلینیک صنعت استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در شهرک صنعتی گچساران به منظور ارائه خدمات مشاوره ای به واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان گچساران و باشت برگزار شد .

سهراب بنام افزود : در این کلینیک سیار مشاورین حوزه HSE، حوزه صنایع، کارگزاری بیمه تامین اجتماعی، انرژی، مالیات و بازاریابی و ... حضور داشتند و مدیران واحدهای تولیدی به صورت انفرادی توسط مشاورین پذیرش، مشکلات و معضلات آنان مورد بررسی قرار گرفت امیدواریم  با ارائه بسته کاملی از خدمات مورد نیاز صنایع، قدم کوچکی را در جهت کاهش مشکلات و کمک به توسعه آنها برداریم



تاریخ انتشار : 30 آبان 1396, 10:16



» اخبار مرتبط:

  • فعالیت 4 شهرک و ناحیه صنعتی در گچساران و باشت/ ایجاد زیر ساخت مشوق اصلی سرمایه گذاری
  • 3کلینیک سیار پزشکی در آینده نزدیک راهی مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند
  • نشست استاندار ومدیران دستگاههای اجرایی با واحدهای صنعتی و معدنی شهرستانهای بویراحمد و دنا
  • بررسی مشکلات واحدهای صنعتی یاسوج توسط استاندار
  • مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویر احمد؛ ایمنی و افزایش ضریب آن باید در زندگی روزمره نهادینه شود
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟