مشروح اخبار


» فرماندار کهگیلویه :رویکرد جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در برگزاری یادواره های شهدا قابل تقدیر است



جلسه هم‌اندیشی برگزاری کنگره ملی دانشجوی شهید هدایت‌الله طیب در دهدشت ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: یکی از مسائلی که ضرورت دارد همیشه از آن استفاده کنیم یاد و خاطره بزرگان؛ نخبگان و شهداء است.

به گزارش راک نیوز علی پوزش در جلسه هم‌اندیشی برگزاری کنگره ملی دانشجوی شهید هدایت‌الله طیب در دهدشت ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: یکی از مسائلی که ضرورت دارد همیشه از آن استفاده کنیم یاد و خاطره بزرگان؛ نخبگان و شهداء است.

فرماندار کهگیلویه خواستار تبیین و اندیشه‌های شهدا نسبت به نسل جوان شد و تصریح کرد: شهدا از جان خود گذشتند تا ما بتوانیم امروز در آرامش زندگی کنیم.

وی بیان کرد: ما برخی کنگره و یادواره‌ها را برگزار می‌کنیم اما متاسفانه خروجی مثمرثمری نخواهند داشت.

پوزش ضمن تشکر از ریاست بنیاد شهید کهگیلویه در برگزرای یادواره‌ها، خواستار مستدسازی در چنین برنامه‌های جهت ماندگاری اثرات آن‌ها در جامعه شد.

فرمادار کهگیلویه با بیان اینکه همه شهدای ما خاص هستند گفت: برخی از شهداء با توجه به شرایطی که داشتند متفاوت از بقیه شهدا هستند و با توجه به بیگانگی نسل جوان به اندیشه‌های شهدا، نیاز است با برگزاری یادوراه‌ها آن‌ها را نسب به اندیشه‌های شهداء آگاه کنیم.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی جهت هرچه بهتر برگزار کردن این کنگره شد و با بیان اینکه وظیفه همه مدیران هست که در یادواره‌های شهداء شرکت کنند،  گفت: متاسفانه در برخی یادواره‌ها مطالبی مطرح می‌شود که به همه بر‌می‌خورد و شاسته نیست چنین بحث‌های در یادواره‌های شهدا مطرح شود./فارس



تاریخ انتشار : 30 آبان 1396, 12:34



» اخبار مرتبط:

  • شورای اداری شهر سوق پیرامون برگزاری یادواره 17شهید مفقودالاثر شهرستان کهگیلویه با حضور رئیس بنیاد شهید برگزار شد
  • یادواره ی 360 شهید گچساران برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره 6 شهید پایگاه‌های حوزه مقاومت چاروسا در روستای موشمی +تصاویر
  • اقدام ارزشمند سید کمال الدین دولت‌خواه در برگزاری یادواره شهدای در امتداد غربت
  • یادواره ۳۹ شهید والامقام دهستان دشمن زیاری برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟