مشروح اخبار


» دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، امسال میزبان 400دانشجوی جدید است



شاید این روزها سخترین روزها برای کنکوری ها با شد روزهایی که با هزاران کابوس وآرزو سپری میشود .دوسه روزی تا اعلام نتایج پذیرفته شدگان در کنکور سراسری ،بی شک بسیاری قبولی در رشته های پزشکی گاهی بیشتر آرزوی خانوده هایشان خواهد تا خود داوطلب .
معاون فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست خبری با رسانه ها، گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دارای یک.

راک نیوز  :  شاید این روزها سخترین روزها برای کنکوری ها با شد روزهایی که با هزاران کابوس وآرزو سپری میشود .دوسه روزی تا اعلام نتایج پذیرفته شدگان در کنکور سراسری ،بی شک بسیاری قبولی در رشته های پزشکی گاهی بیشتر آرزوی خانوده هایشان خواهد تا خود داوطلب .
معاون فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست خبری با رسانه ها، گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دارای یک هزار و 500 دانشجو بوده و هم اکنون نیز در حال آمادگی برای استقبال ویژه از 400 دانشجوی جدید است. در ادامه نشست های خبری مسئولان و معاونان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اصحاب رسانه، نشست خبری معاون فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور خبرگزاری ها و نشریات محلی استان کهگیلویه و بویراحمد، در دفتر وی برگزار شد و به پرسش های خبرنگاران در رابطه با دستاوردهای اخیر و فعالیت های این معاونت، پاسخ داده شد.



تاریخ انتشار : 16 شهریور 1391, 07:20



» اخبار مرتبط:

  • رئیس احتمالی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد +عکس
  • دو معاون جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شدند
  • افزایش رتبه پژوهشی دانشکده پرستاري یاسوج
  • سه انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان
  • رئیس دانشکده پزشکی یاسوج منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟