مشروح اخبار


» توضیحات شرکت گاز در خصوص 2 آتش سوزی در دهدشت



روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دو آتش‌سوزی در شهر دهدشت توضیحاتی ارائه کرد.

روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دو آتش‌سوزی در شهر دهدشت توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش راک نیوز از یاسوج ، روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص خبری مبنی بر آتش سوزی منزل در دهدشت اعلام کرد: شرکت گاز کهگیلویه به علت تعمیرات شبکه طی اطلاعیه‌ای که بارها از شبکه رادیویی استان از ساعت ١٨ روز ١٣٩٦/١٠/٤ و سایت‌های محلی اطلاع‌رسانی شد گاز شهر دهدشت و روستاهای حومه غربی را از ٨ صبح سه شنبه قطع کرده و تعمیرات شبکه را آغاز کرد و حدود ساعت ١٦ به پایان رسید و بلافاصله گروه‌های وصل گاز در سطح شهر و روستا اعزام شدند که عملیات وصل گاز مشترکین تا پاسی از شب ادامه داشت.

 در طی مدت زمان شروع تا پایان عملیات دو حادثه غم‌انگیز در سطح شهر رخ داد که در حادثه اول سهل‌انگاری در استفاده از کپسول LPG موجب حادثه شد که طبیعتا ارتباطی با شرکت گاز نخواهد داشت و در حادثه دوم ساکنین پس از اطمینان از قطع گاز اقدام به جدا کردن شیلنگ اجاق گاز از شبکه گاز خانگی و وصل به کپسول LPG بدون بستن شیر مربوطه کردند و پس از استفاده به گفته همسایه‌ها ساعت حدود ١٦ خانه را ترک کرده‌اند.

با توجه به وجود دو واحد مسکونی روی یک علمک گاز، پس از وصل رگولاتور مربوطه به علت باز بودن شیر یاد شده فضای واحد مسکونی گازدار شده و پس از مراجعت ساکنین در ساعت ٢٣:٣٥ و استشمام بوی گاز در منزل و نظر به تاریکی هوا اقدام به روشن نمودن چراغ نموده که همین امر منجر به انفجار شده است.

در ضمن یادآور می‌گردد که جریان گاز ممکن است به صورت تصادفی یا با اعلام قبلی قطع شود که این امر موجب سلب مسؤولیت از مصرف کننده در رعایت نکات ایمنی نمی‌شود.

شرکت گاز ضمن ابراز تاسف از حادثه اتفاق افتاده و همدردی با خانواده‌های آسیب دیده ،آمادگی خود را جهت هرگونه کمک قانونی و طبق رفتار انسان دوستانه به مصدومین را اعلام می‌دارد.

شرکت گاز استان ضمن تقدیر از همکاری و همراهی همه رسانه‌ها و اعلام آمادگی جهت بهره‌مندی از دغدغه‌ها و تذکرات اصحاب رسانه امیدوار است که در این گونه موارد از برخوردهای هیجانی و به دور از اصول کارشناسی پرهیز شود.



تاریخ انتشار : 10 دی 1396, 10:27



» اخبار مرتبط:

  • کشیدن بار اضافی و اتصالی در سیم های برق منجر به بروز آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه درشیرازشد
  • کنترل نشت نفت از خط لوله ۴۸ اینچ گچساران
  • بی احتیاطی مالک منزل مسکونی در روشن گذاشتن پیک نیک، آتش سوزی را در پی داشت
  • حادثه میدان نفتی گچساران 3کشته و 2مصدوم برجای گذاشت +اسامی
  • آتش سوزی در پروژه مسکونی شهرک گلستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟