مشروح اخبار


» 4کشته و زخمی در درگیری مسلحانه فامیلی درحومه یاسوج



بامداد امروز یکشنبه جوانی بر اثر مشکلات و درگیری خانوادگی  با یک قبضه اسلحه کلاشینکف پدر و مادر، دختر خاله و دختر عموی همسرخود را به رگبار بست.


بامداد امروز یکشنبه جوانی بر اثر مشکلات و درگیری خانوادگی  با یک قبضه اسلحه کلاشینکف پدر و مادر، دختر خاله و دختر عموی همسرخود را به رگبار بست. که در این درگیری 2 نفر کشته و 2 تن نیز زخمی شدند.
به گزارش خبرنگار راک نیوز از یاسوج ؛ سردار مهدی انصاری در گفت‌وگو با  خبرنگاران اظهار داشت: 30 دقیقه بامداد امروز یک فردی با مراجعه به منزل پدر خانم خود در یکی از روستاهای اطراف یاسوج با شلیک اسلحه کلاشینکف پدر و مادر خانم خود را به کام مرگ می‌کشاند.

وی عنوان کرد: همچنین در این تیراندازی زن و یکی از بستگان خانواده پدر خانم  قاتل نیز زخمی و روانه بیمارستان شدند که وضعیت زن قاتل مطلوب نیست.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اختلافات خانواده عامل این اقدام بوده است افزود: قاتل هم اکنون متواری شدهه ولی اقدامات برای دستگیری وی در کمترین زمان ممکن در دستور کار است.
گفتنی است این حادثه در در روستای کردلاغری یاسوج بوقوع پیوست.روستای کرد لاغری در حدود پنج کیلومتری جنوب شهر یاسوج واقع شده است.



تاریخ انتشار : 17 دی 1396, 10:15



» اخبار مرتبط:

  • "م- د" در درگیری مسلحانه باماموران پلیس دریاسوج کشته شد
  • جزییات درگیری پلیس با توزیع کنندگان مواد مخدر در اکبرآباد یاسوج
  • فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگیری متهم به قتل جوان یاسوجی پس از 2سال در اصفهان
  • قاتل حادثه "دره آخوند"بازداشت شد
  • 9 کشته وزخمی در درگیری مسلحانه بر سر "دمپایی"!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟