مشروح اخبار


» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد: ارائه تسهیلات سربازی به 412 فرزند مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی



412 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در سال جاری از تسهیلات سربازی این نهاد بهره مند شدند.


به گزارش راکنیوز: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از وضعیت معافیت سربازی فرزندان مددجو در سال جاری ارائه کرد.

محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه کمیته امداد به‌منظور توانمندی خانواده‌های تحت حمایت خدمات متفاوتی ارائه می‌دهد، گفت: در این زمینه یکی از اقدامات کمیته امداد ارائه تسهیلات سربازی به‌منظور کمک به امرارمعاش خانوارهای مددجویان تحت حمایت است.

نظری با اشاره به اینکه بر اساس توافقنامه بین کمیته امداد و سازمان نظام‌وظیفه فرزندان مددجویی که از شرایط لازم برخوردار باشند می‌توانند از تسهیلات معافیت سربازی استفاده کنند، افزود: در این خصوص 412 نفر از فرزندان مددجو در سال جاری از تسهیلات سربازی بهره‌مند، که 127 نفر از خدمت سربازی معاف و 285 نفر نیز به نزدیک‌ترین مکان خدمتی محل سکونت خود منتقل شدند.

وی توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، فراهم کردن فرصت اشتغال، کمک به ورود مددجویان نیازمند به بازار کار و کاهش آسیب‌های اجتماعی را از مهم‌ترین اهداف ارائه تسهیلات سربازی اعلام و بیان کرد: مهم‌ترین گروه‌های هدف کمیته امداد برای دریافت معافیت‌های سربازی، فرزندان پسر خانوارهای زنان سرپرست خانوار است که سرپرست مرد فوت کرده یا والدین از هم طلاق گرفته‌اند. 

نظری با اشاره به اینکه یکی از فرزندان پسر خانوارهای دارای سه دختر و بیشتر نیز مشمول معافیت سربازی می‌شوند، خاطرنشان کرد: پس از معافیت فرزند مددجو از خدمت سربازی و دریافت کارت پایان خدمت، وی برای ورود به بازار کار و کسب درآمد می‌تواند از تسهیلات حرفه‌آموزی و اشتغال کمیته امداد استفاده کند.



تاریخ انتشار : 27 دی 1396, 09:07



» اخبار مرتبط:

  • معافیت 52 نفر از فرزندان مددجویان کمیته امداد شهرستان بویراحمد از خدمت سربازي
  • پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت بیش از 233 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان
  • "پرداخت 540 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد شهرستان گچساران
  • معافیتهای جدید سربازی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟