مشروح اخبار


» مشارکت بیش از 4 هزار دانش‌آموز در طرح "سفیران سلامت" شهرستان گچساران



مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: در گچساران, 23 هزار دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند که از این تعداد, ۱۵ درصد و حدود 4 هزار نفر دختر و پسر در مقاطع مختلف در شهر و روستا, سفیران سلامت هستند.


مشارکت بیش از 4 هزار دانش‌آموز در طرح "سفیران سلامت" شهرستان گچساران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: در گچساران, 23 هزار دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند که از این تعداد, ۱۵ درصد و حدود 4 هزار نفر دختر و پسر در مقاطع مختلف در شهر و روستا, سفیران سلامت هستند.

به گزارش راک نیوز،سید ظهیرالدین پورالحسینی در جشنواره سفیران سلامت در مدرسه شهید تندگویان گچساران اظهار داشت: این تعداد سفیر سلامت در 300 مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند.

وی ادامه داد:طرح سفیران سلامت دانش آموزی در راستای برنامه ملی خود مراقبتی از اواخر سال ۹۴ در مدارس متوسطه دوم اجرایی شده است و از سال ۹۵ تا کنون در سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم نیز اجرا می‌شود.

پورالحسینی افزود: حدود چهار هزار دانش آموز در مدارس شهرستان گچساران، در برنامه سفیران سلامت فعالیت می‌کنند و آموزش‌هایی که توسط مربیان بهداشت مدارس به آنها داده می‌شود، توسط دانش آموزان سفیر سلامت به همسالان و دانش آموزان دیگر منتقل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران: دانش آموزانی که سفیر سلامت می‌شوند، متعهد می‌شوند که سبک زندگی خود و همسالانش را تغییر دهند و در این راستا معلمان نیز به علت تماس مستمر با دانش آموزان با رعایت سبک زندگی سالم، الگوی مثبتی برای آنها باشند.

گفتنی است در جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزان در رشته های مقاله، داستان کوتاه، نقاشی، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، عکاسی، سرود، خوشنویسی با هم رقابت می کنند.

یادگیری مفاهیم بهداشتی، نکات مهم سلامتی و آموزش نحوه انتقال این مفاهیم به همکلاسی ها، خانواده و دوستان از محورهای مهم برگزاری این جشنواره به شمار می رود.



تاریخ انتشار : 4 بهمن 1396, 18:13



» اخبار مرتبط:

  • رییس آموزش و پرورش گچساران:یکهزار و 250کلاس درس و بیش از 25 هزار دانش آموز، آماده استقبال از سال تحصیلی جدید هستند.
  • رئیس آموزش و پرورش گچساران:2هزار و 500 دانش آموز کلاس اولی امسال در گچساران به مدرسه می‌ روند
  • 22درصد از مدارس متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد زیر 20 نفر دانش آموز دارد
  • کاروان دختران دانش آموز گچساران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد
  • کمبود 100معلم مقطع ابتدایی در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟