مشروح اخبار


» تحقق عدالت فرهنگی رویکرد اصلی برگزاری نمایشگاه های کتاب در استانهاست



معاون حقوقی، استانها وامور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: مهمترین رویکرد و اولویت اساسی این وزارت خانه در حوزه نشر و برگزاری نمایشگاه کتاب در استان ها بر تمرکز زدایی و تحقق عدالت فرهنگی استوار است.


به گزارش راک نیوز:سید هادی حسینی روز دوشنبه در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی در یاسوج اظهار داشت: تمرکززدایی یکی از سیاست های اساسی دولت تدبیر و امید در سال های گذشته بوده که در بخش فرهنگ به ویژه حوزه نشر تحقق عملی یافته است.

وی تصریح کرد: از دیگر رویکردهای مهم در برگزاری نمایشگاه های کتاب توجه به حوزه نشر دیجیتال و الکترونیک بوده که هم اینک در نمایشگاه کتاب یاسوج افزون بر 17 غرفه در همین زمینه ایجاد شده است.

وی تصریح کرد که توجه به ناشران محلی و همچنین اهتمام ویژه به موضوع کیفیت و جامع بودن کتاب های عرضه شده از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه های کتاب بوده است.

هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد با شرکت 260 ناشر و با حضور معاون حقوقی استان‌ها و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در یاسوج گشایش یافت.

در نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج 500 هزار جلد کتاب عرضه شده است.

رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در آیین آغاز بکار نمایشگاه کتاب گفت: 135 غرفه در این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

وی بیان کرد: کتاب‌های نمایشگاه یاسوج با 30 درصد تخفیف از طریق خرید بن کتاب به فروش می‌رسد.

ساعت بازدید از نمایشگاه نیز 9 صبح تا 12 ظهر و 15 تا 19 عصر است.

برخی برنامه‌های جانبی از جمله کارگاه‌های آموزشی اهل قلم، نقد کتاب، رونمایی کتاب، انجمن شعر و تجسمی و موسیقی محلی نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود.

در این نمایشگاه همچنین از سه کتاب به نام‌های «سی سخت نگین جنوب» تألیف نیکنام حسین پور، «دلفین مرده» به نویسندگی حسین بهرامی و «این خانه بدون او» تألیف اعظم کاظمی از نویسندگان کهگیلویه و بویراحمدی رونمایی شد.



تاریخ انتشار : 16 بهمن 1396, 14:32



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایشگاه کتاب شهرستان کهگیلویه با 4هزار عنوان کتاب افتتاح شد
  • با حضورمعاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ارشاد هفدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد گشایش یافت
  • 12بهمن آیین گشایش پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی دریاسوج+جزئیات
  • گشایش نمایشگاه کتاب امسال یاسوج با حضور معاون وزارت ارشاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟