مشروح اخبار


» برگزاری اولین دوره اجرای آموزشی کاربران جایگاههای CNGدر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک یاسوج



مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری اولین دوره اجرای آموزشی کاربران جایگاههای CNGدر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک یاسوج خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری اولین دوره اجرای آموزشی کاربران جایگاههای CNGدر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک یاسوج خبر داد.
فرج اله راد تصریح کرد:در راستاي اجرايي نمودن مفاد تفاهم نامه سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور با شركت ملي توليد و پخش فرآورده هاي نفتي، مبني بر آموزش كاربران جايگاههاي CNG،مذاكرات مفصلي با مسئولان، مديران و كارشناسان آن شركت در استان بعمل آمد.
وی اظهار داشت:جهت ارائه این دوره آموزشی نیازمند تجهیزات آموزشی مجهز بودیم که با رایزنی و پیگیری با ستاد سازمان  يك دستگاه پمپ CNG با كليه متعلقات و ضمائم، از تهران بار گيري و به اين مركز حمل، مستقر و راه اندازي گرديد.
راد افزود: در اولين مرحله از فراخوان كاربران جايگاههاي مذكور در سطح استان، تعداد 200 نفر از اين افراد، در گروه هاي 25 نفره در دوره آموزشي«اپراتوري عمومي ايستگاههاي سوخت رساني» با هماهنگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفت استان شرکت کردند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بیان داشت:مرکز شماره یک یاسوج در زمينه ارائه کلیه آموزشهای فنی و حرفه ای و مجهز به تجهیزات کارگاهی هر رشته آموزشی از مراكز پيشرو در سطح كشور بوده و آمادگی کامل جهت آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به جوانان و متقاضیان جویای کار را دارد.



تاریخ انتشار : 17 بهمن 1396, 11:05



» اخبار مرتبط:

  • رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گچساران : دوره های آموزشی اصول و فنون پذیرایی و تشریفات در گچساران برگزار شد
  • رئیس آموزش فنی و حرفه ای گچساران:122 هزار نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای در گچساران ارائه شد
  • سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس معرفی شد
  • 78 آموزشگاه آزاد با مجوز رسمی اداره کل فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند.
  • به مناسبت هفته فنی و حرفه ای صورت گرفت؛ بازدید فرماندار کهگیلویه از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟