مشروح اخبار


» 36طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هشتمین روز دهه فجر در گچساران افتتاح شد



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 36 طرح عمرانی اقتصادی با اعتبار 430 میلیارد ریال همزمان با هشتمین روز دهه فجر در شهرستان گچساران افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.


36طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هشتمین روز دهه فجر در گچساران افتتاح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 36 طرح عمرانی اقتصادی با اعتبار 430 میلیارد ریال همزمان با هشتمین روز دهه فجر در شهرستان گچساران افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش راک نیوز علی محمد احمدی در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های قابل بهره برداری در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های برق، آب، ورزش، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی است.

احمدی افزود: اصلاح و بهینه سازی برق رادک با اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال، آبرسانی به روستاهای اسپر و سرابنیز با اعتباری بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال، سالن ورزشی اردوگاه دانش آموزی امامزاده جعفر با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال، خانه بهداشت روستاهای نازمکان و پشه کان با یک میلیارد و 850 میلیون ریال و واحد تولیدی شن و ماسه با 13 میلیارد و 678 میلیون ریال اعتبار از جمله طرح‌های عمرانی افتتاحی در این شهرستان است.

وی تصریح کرد: چهار طرح عمران شهری با اعتباری بیش از 10 میلیارد و 900 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

احمدی ادامه داد: این طرح‌ها شامل پارک پونه با اعتبار پنج میلیارد ریال، ساخت پل انتهای جاده پازنان با یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار و پارک مهر مادر و کودک با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی عنوان کرد: آسفالت روستاهای سادات و ده ناصر با اعتبار 12 میلیارد ریال، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 13 هکتار از دیگر طرح‌های افتتاحی این شهرستان در دهه فجر است.

احمدی تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده را 10 مورد در بخش‌های مختلف اعلام کرد و گفت:340 میلیارد ریال نیز برای این طرح‌های جدید تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: طرح‌های مجتمع تجاری-تفریحی با 120 میلیارد ریال اعتبار، فاز دوم پارک ساحلی با اعتبار 70 میلیارد ریال، ساخت بلوار شهید پناهپوری با 80 میلیارد ریال، اجرای سیسم آبیاری تحت فشار در سطح 170 هکتار 20 میلیارد 400 میلیون ریال اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز شد.

احمدی ابراز کرد: هشت طرح عمرانی با اعتباری بیش از 117 میلیارد و 500 میلیون ریال به نمایندگی از این طرح‌ها افتتاح و کلنگزنی خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح‌ها شامل مدرسه سه کلاسه بیدزرد، روشنایی حد فاضل امامزاده جعفر کلاغ نشین، سالن ورزشی اردوگاه دانش آموزی امامزاده جعفر، پارک پونه، کتابخانه عمومی محله رادک و سالن ورزشی بانوان لیشتر است.

گفتنی است در آیین بهره برداری از این طرح‌ها نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس و مسئولان محلی حضور داشتند



تاریخ انتشار : 20 بهمن 1396, 16:51



» اخبار مرتبط:

  • 90 طرح عمرانی و اقتصادی در بویراحمد به بهره برداری رسید
  • آغاز کلنگ زنی و افتتاح 352 طرح در کهگیلویه و بویراحمد
  • هزینه ۱۳۴۹ میلیارد ریالی دولت یازدهم در بخش راه‌های گچساران
  • معاون استاندار: مسیر توسعه کهگیلویه و بویراحمد با عبور از حاشیه‌ها میسر است
  • فرماندار باشت: از اختصاص 80میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی باشت خبر داد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟