مشروح اخبار


» معاون سیاسی استانداری از مصدومین حادثه اتوبوس قشم –اصفهان عیادت کرد



معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از مصدومین حادثه اتوبوس قشم - اصفهان که در نزدیکی شهر یاسوج اتفاق افتاد عیادت کرد.

به گزارش راک نیوز "سیدمحمد کاظم نظری با حضور در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با مصدومین حادثه اتوبوس قشم -اصفهان عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند رسیدگی به آنان قرار گرفت. 

وی، سرعت بخشی به درمان مصدومین و کمک فوری به حادثه دیدگان را خواستار شد و گفت: سعی شود به صورت ویژه حادثه دیدگان و مصدومان درمان شوند.

نظری، ضمن تسلیت به خانواده های سه فوت شده این حادثه و آرزوی صبر برای بازماندگان آنان از متولیان خواست پیکر این عزیزان در اسرع وقت به زادگاه شان منتقل شود.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: این اتوبوس در محور یاسوج-اصفهان در نزدیکی روستای باگ از توابع این استان با 15 سرنشین واژگون شد.

جلال پوران فرد افزود: این حادثه امروز چهارشنبه ساعت 6 و 25 دقیقه به وقوع پیوست و با توجه به گزارش‌های اولیه اتوبوس 15 نفر سرنشین داشت.

وی عنوان کرد: با اعلام این خبر به مرکز پیام بلافاصله 6 دستگاه آمبولانس برای کمک به آسیب دیدگان به منطقه اعزام و مصدومین به بیمارستان منتقل شدند.



تاریخ انتشار : 25 بهمن 1396, 12:01



» اخبار مرتبط:

  • دو حادثه و 13مصدوم /درمسیریاسوج-اصفهان
  • 22کشته وزخمی در حادثه صبح امروز یاسوج
  • بررسی روند درمان مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور یاسوج-اصفهان توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان/دکتر سعیدی نژاد: سرعت عمل کادر درمانی ستودنی است
  • حادثه برای آمبولانس حامل مصدوم!/8کشته وزخمی در تصادف آمبولانس 115و پیکان در محوریاسوج - بابامیدان
  • 14 کشته و مصدوم در سانحه تصادف محور یاسوج ـ اصفهان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟