مشروح اخبار


» معاون سیاسی استاندارکهگیلویه و بویراحمد: برنامه مدونی برای پیشگیری از اعتیاد در استان تدوین شود



معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرروت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: بهزیستی و سایر نهادهای متولی در سال آینده برنامه مدونی برای پیشگیری از اعتیاد در استان تدوین کنند.

به گزارش راک نیوز محمد کاظم نظری در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان خواستار تدوین برنامه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر از سوی دستگاه‌های متولی در این حوزه شد و اظهار داشت: بدون شک انجام کارهای فرهنگی و تدوین برنامه در این زمینه به کاهش آسیب‌های ناشی از اعتیاد کمک می‌کند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاثیرات منفی اعتیاد در جامعه، عنوان کرد: اعضای کمیته فرهنگی و پیشگیری مواد مخدر باید به‌ صورت ثابت در جلسات حضورداشته باشند و می‌طلبد نهادهای علمی و دانشگاهی استان برای پیشگیری از اعتیاد در جامعه در این حوزه ورود کنند.

وی افزود: هنوز جای این نکته در پژوهش‌های علمی و دانشگاهی استان خالی است و انتظار می‌رود جامعه علمی و سازمان‌های مردم نهاد برای جلوگیری از شیوع این بلای خانمان سوز در جامعه مشارکت بیشتری داشته باشند.

نظری تصریح کرد: برای مبارزه اصولی با این پدیده شوم باید آمار و اطلاعات جمع‌آوری شده مستند و دقیق باشد و بدون شک داشتن یک بانک اطلاعاتی مدون در این حوزه راهگشای بسیاری از مشکلات است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان کمبود مرکز درمان اعتیاد نداریم و اکنون باید این مراکز کیفیت خدمات دهی خود را ارتقا دهند.

وی  بیان کرد: بهزیستی برنامه‌های آموزشی درمان اعتیاد در سال 97 را تدوین و در نشست بعدی این شورا ارائه دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشکیل شورای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان‌های 8 گانه استان شد و افزود: سال 96 سال پرکاری برای دستگاه‌های اجرایی بود و امید است در سال 97 شاهد کاهش اعتیاد و آسیب‌های آن در جامعه باشیم.



تاریخ انتشار : 26 اسفند 1396, 14:44



» اخبار مرتبط:

  • رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :انهدام 57 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان‌ها در استان
  • فعالیت 24 کمپ ترک اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف 687 کیلوگرم مواد مخدر طی سال جاری در گچساران
  • معاون استاندار: سمن های کهگیلویه و بویراحمد اطلاعات خود را در فرمانداری ها ثبت کنند
  • معاون سیاسی، اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:کاهش 12درصدی شتاب طلاق در استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟