مشروح اخبار


» بیش از 6 تن مواد لبنی فاسد در یاسوج معدوم سازی شد




سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، گفت: با تلاش بازرسان واحد بهداشت محیط، بیش از 6 تن مواد لبنی فاسد و تاریخ گذشته در یاسوج، معدوم شد.

 

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد؛ دکتر محسن مرادی، اظهار داشت: با تشدید بازدید بازرسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از مراکز تهیه و توزیع مواد لبنی در آخرین روزهای سالجاری، مقدار 6 هزار و 161 کیلوگرم مواد لبنی فاسد و تاریخ گذشته در یاسوج، معدوم شد.

 

وی ادامه داد: در راستای اجرایی نمودن اهداف حوزه سلامت و همچنین سلامت مسافران نوروزی در شهر یاسوج، کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط این مرکز به صورت روزانه و در تایم های اداری و غیر اداری و در قالب گروه های ضربت از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن تفریحی بازدید، می نمایند.

 

دکتر مرادی افزود: بازرسان بهداشت محیط طی بازدیدها، مشخصات بهداشتی کالا ها از قبیل تاریخ تولید و انقضاء، کد بهداشتی و علامت استاندارد بر روی مواد غذایی و کالاهای مصرفی را بررسی می کنند و چنانچه مغایرتی وجود داشت آنها را جهت معدوم سازی، جمع آوری می کنند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: همشهریان و مسافران گرامی در صورت مشاهده هرنوع تخلف بهداشتی به ویژه مشاهده توزیع مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته، مراتب را با سامانه 190 و 1490 بهداشت محیط اطلاع داده تا در اسرع وقت پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت گیرد.



تاریخ انتشار : 29 اسفند 1396, 10:41



» اخبار مرتبط:

  • 400 کیلوگرم موادغذایی فاسد در گچساران معدوم شد
  • هشت تن مواد غذایی فاسد در گچساران معدوم شد
  • کشف بیش از 2.5 تن موادغذایی فاسد
  • آغاز طرح نظارت بر مواد غذایی در گچساران
  • 30 تن رب گوجه فله کپک زده در شهرک صنعتی بندرعباس کشف شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟