مشروح اخبار


» پیام مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت اعیاد شعبانیه



مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با صدور پیامی، فرارسیدن اعیاد شعبانیه شامل سالروز میلاد امام حسین (ع) و ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و همچنین روزهای پاسدار و جانباز را تبریک گفت.


پیام مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت اعیاد شعبانیه

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با صدور پیامی، فرارسیدن اعیاد شعبانیه شامل سالروز میلاد امام حسین (ع) و ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و همچنین روزهای پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
به گزارش راک نیوز متن کامل این پیام به نقل پایگاه اطلاع رسانی شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

در تاریخ اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوارتابناکی ازآسمان امامت و ولایت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مؤمنین خداجویند. ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاه، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمرتابناک بنی هاشم، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) آغازمی شود و شور و شعفی وصف ناشدنی درتمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می نماید.

در ادامه این پیام آمده است:  نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرورجوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روزپاسدار و نامگذاری میلاد علمدارکربلا به عنوان روز جانباز نشانه ای ازپیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

بی گمان پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده ای هستند که از تمام وابستگی های دنیوی جدا شده و به دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمدند.

در واقع پاسداران و جانبازان مخلص  انقلاب اسلامی با پیروی از فرهنگ ناب عاشورایی، ایستادگی و حراست از ارزش های انقلاب را با  وفا ،ایثار  و ولایت پذیری معنایی تازه بخشیدند و حضورشان در جامعه ی امروزی، سعادت هم‌زیستی با شهدای زنده را برای ما فراهم آورده است.

اینجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوری ها و فداکاری های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور، ایام خجسته شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف و متدین استان ؛ خاصه شهرستان گچساران و جانبازان؛ایثارگران و خانواده صنعت نفت گچساران تبریک و تهنیت عرض نموده، آرزوی اقتدار و بالندگی برای ایران  اسلامی را از خداوند منان خواهانم.

هوشنگ صیدالی



تاریخ انتشار : 31 فروردین 1397, 18:03



» اخبار مرتبط:

  • همایش پیاده روی به مناسبت اعیاد شعبانیه در گچساران برگزار شد
  • شهردار دوگنبدان روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت
  • مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران روز زن و مادر را تبریک گفت
  • پیام تبریک نماینده مردم بویراحمدبه مناسبت "روزسربازگمنام"
  • تقدیر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟