مشروح اخبار


» قرائتی: حوزه سایت خنده راه اندازی کند



راک نیوز : رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه روحانیت باید در خنداندن مردم هم تلاش کند، افزود: بسیار از افراد را می‌توان از راه بیان گفته‌های حکیمانه جذب کرد که جا دارد حوزه علمیه در این راستا سایت خنده را راه اندازی کند زیرا خنده و گریه به اندازه هم قابلیت جذب دل‌ها را دارد.
وی عنوان کرد: بنده از ابتدای انقلاب تا کنون یک فیلم کامل ندیده‌ام و طلاب هم باید تماشای تلویزیون، خواندن روزنامه و سایر کارهای فرعی را به حداقل ممکن برسانند و بیشتر وقتشان را به تحصیل مشغول باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه امروز قرآن در جامعه ما مهجور است، افزود: در حوزه علمیه هم اکنون 450 کرسی درس مکاسب و رسائل برقرار است اما دروس تفسیر قرآن و نهج البلاغه از 100 کلاس بیشتر نمی‌شود.
حجت الاسلام قرآئتی گفت: بنده با وجود تجربیات فراوانی که در خصوص تبلیغ دارم اما تاکنون نهادهای تبلیغی در این زمینه از بنده مشورتی نخواستند در صورتی که از سراسر دنیا برای کسب این تجربیات به بنده مراجعه می‌کنند.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه به مقام معظم رهبری پیشنهاد دادم تا در پادگان‌ها در کنار تیراندازی برنامه شنا هم که از تاکیدات اسلام است گنجانده شود افزود: آموزش شنا باید در حوزه نیز مورد توجه قرار گیرد و باید برنامه‌ای تنظیم شود تا طلاب در کنار تحصیل این ورزش را هم فرا بگیرند.



تاریخ انتشار : 27 شهریور 1391, 17:13



» اخبار مرتبط:

  • قرائتی: خاک حوزه‌ علمیه را باید عوض کرد
  • قرائتی: سخنرانی بین ۲ نماز گروگانگیری است
  • شهرستان باشت با کمبود جدی روحانی مواجه است
  • معلمان خانم با چادر مشکی سر کلاس تدریس نکنند
  • اولین انتصاب رحمانی فضلی در وزارت کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟