مشروح اخبار


» طرح "گنج" برای ایتام کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح "گنج" برای ایتام این استان با همکاری موسسه عترت بوتراب خبر داد.


به گزارش راک نیوز ، محبی در نشست هماهنگی اجرای طرح گنج برای ایتام کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در زمینه اجرای طرح "گنج" برای ایتام این استان آمادگی هرگونه همکاری با موسسه عترت بوتراب را داریم و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

وی استفاده از ظرفیت خیران و مؤسسات خیریه در زمینه حمایت از مددجویان از راهبردهای این نهاد انقلابی عنوان کرد و گفت: موسسه خیریه عترت بوتراب از یک هزار و 300 یتیم سادات این استان حمایت می‌کندو سال گذشته نیز یک میلیارد و 200 میلیون تومان به ایتام تحت حمایت کمک کرد.

محبی در زمینه اجرای طرح گنج در برای ایتام تحت حمایت موسسه عترت بوتراب در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در زمینه عملی شدن و اجرای این طرح در استان آماده هرگونه همکاری با عترت بوتراب هستیم.

معاون فرهنگی موسسه عترت بوتراب نیز در این نشست با بیان اینکه طرح گنج برای اولین بار به همت  این موسسه در سطح کشور اجرا شد، گفت: هدف از اجرای این طرح نخبه پروری بوده تا دانش آموزان با استعدادی که بضاعت مالی ندارند و همچنین کسانی که ترک تحصیل‌کرده‌اند با حمایت این موسسه ادامه تحصیل دهند.

علیرضا فتحیان با اشاره به اینکه موسسه خیریه بوتراب در پنج استان کشور سرپرستی هفت هزار یتیم سادات را بر عهده دارد، تأکید کرد: طرح گنج یکی از فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی موسسه عترت بوتراب بوده که در قالب این طرح تمامی خدمات فرهنگی و تحصیلی به‌صورت جامع از بدو تحصیل تا اتمام تحصیلات عالی در اختیار ایتام، تمام دانش‌آموزان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و ترک تحصیلی‌های تحت حمایت موسسه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دومین استان برای اجرای طرح گنج موسسه عترت بوتراب است، ادامه داد: طرح فرهنگی گنج با به‌کارگیری  650 مربی خلاق و توانمند و متدین برای بچه‌های تحت حمایت این موسسه اجرا می‌شود.

فتحیان با بیان اینکه شعار این طرح «ما خود گنج و به دنبال گنج هستیم» است، تصریح کرد: در زمینه اجرای این طرح شناسنامه شایستگی تحویل دانش‌آموز داده می‌شود و او خودش و شایستگی‌هایش را معرفی می‌کند و مربی‌های انتخاب‌شده این طرح در زمینه شکوفایی استعدادهای دانش‌آموز او را حمایت می‌کنند.



تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1397, 08:05



» اخبار مرتبط:

  • ۱۳۰۰ نوعروس کهگیلویه‌ و بویراحمدی در نوبت دریافت جهیزیه هستند
  • عضوموسسه خیریه بوتراب خبرداد:جشن ازدواج آسان 165 زوج زیرپوشش کمیته امداد درکهگیلویه
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛ بهره‌مندی ۱۷۴ یتیم کهگیلویه و بویراحمدی از طرح طاها
  • رشد 62 درصدی حمایت حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمدی
  • وضعیت نامطلوب کهگیلویه و بویراحمد در زمینه بیماری‌های مادرزادی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟