مشروح اخبار


» ممانعت از کلنگ‌زنی پروژه‌های غیر‌کارشناسی در کهگیلویه و بویراحمد‌



استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ممانعت از کلنگ‌زنی پروژه‌های غیر کارشناسی در دستور کار است، گفت: اجازه نمی‌دهم با تعریف پروژه‌های غیر کارشناسی ریالی در حق بیت المال و مردم این دیار اجحاف شود.


به گزارش راک نیوز علی محمد احمدی اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های مدیران ارشد استان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و جلوگیری از کلنگ‌زنی‌های بی حساب و کتاب و غیر ضروری برای مردم است.

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌های عمرانی استان بعد از گذشته بیش از یک دهه نیمه‌کاره رها شده‌اند، عنوان کرد: این پروژه‌ها با هر روز تاخیر در اجرا به طور حتم شاهد افزایش قیمت‌تمام شده آن‌ها هستیم که یک بار مالی اضافی را برای کشور و استان متحمل می‌شود.

احمدی با تاکید به دلیل تاخیر در اجرای یک پروژه و طولانی شدن روند اجرایی آن به طور حتم شاهد فرسوده و مستهلک‌شدن هستیم، افزود: هیچ مدیری حق ندارد نسبت به تعریف پروژه جدید غیر ضروری برای توسعه استان و رفاه مردم اقدام کند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد از وجود بیش از 1500 پروژه نیمه‌تمام در استان خبر داد و افزود: از تمام توانم در زمینه رایزنی با مسئولان کشوری برای اختصاص اعتبار و به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها استفاده می‌کنم و در این زمینه هیچ قصوری از مدیران دستگاه اجرایی پذیرفتنی نیست.

احمدی یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را جذب اعتبارات متمرکز دانست و بیان کرد: مدیران برای گرفتن اعتبار از طریق سازمان مرکزی و یا وزارتخانه متبوع خود تلاش کنند.



تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1397, 08:11



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار کهگیلویه از افتتاح و کلنگ زنی 43پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه خبر داد
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد :مدیران جزیره‌ای عمل نکنند
  • مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:ضرورت پدافند غیر عامل در اجرای پروژه‌های عمرانی
  • تقدیر از فرمانداران گچساران و باشت به دلیل کیفیت بالای پروژه‌های عمرانی
  • چاروسا تنها بخش بدون افتتاح پروژه در دهه فجر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟