مشروح اخبار


» خرید 3200قلم کالای ایرانی توسط شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران +جزییات



مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تاکید بر اهمیت حمایت از کالای ایرانی، تشریح کرد: تاکنون حدود ۳۲۰۰ قلم کالا به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال با هماهنگی سازندگان داخلی تولید و خریداری شده و در حال استفاده است و بخشی از کالاهای مورد نیاز نیز به صورت مهندسی معکوس در حال تولید است.


خرید 3200قلم کالای ایرانی توسط شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران +جزییات

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تاکید بر اهمیت حمایت از کالای ایرانی، تشریح کرد: تاکنون حدود ۳۲۰۰ قلم کالا به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال با هماهنگی سازندگان داخلی تولید و خریداری شده و در حال استفاده است و بخشی از کالاهای مورد نیاز نیز به صورت مهندسی معکوس در حال تولید است.

به گزارش روز یک شنبه راک نیوز به نقل از روابط عمومي شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، هوشنگ صیدالی در حاشیه نخستین روز از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت راهبردی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین شرکت تولید کننده نفت مناطق نفتخیز جنوب، گفت: روزانه ۶۳۰ هزار بشکه نفت، ۱۸ هزار بشکه ان جی ال و ۱۰ هزار بشکه نفتا در این شرکت تولید می شود.

وی با اشاره به عملکرد این شرکت در سال گذشته، بیان کرد: سال گذشته تعهد تولید ما در دو دوره شش ماهه تعریف شده بود که موفق شدیم بیش تر از سقف تعهد تولید کنیم.

صیدالی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ موفق به حذف نفت سوزی شدیم تا از آلودگی محیط زیست جلوگیری شود،افزود: برای این منظور به صورت سیار فرآورش نفت را انجام دادیم.

وی با اشاره به حادثه تلخ رگ سفید در سال گذشته، گفت: در سال ۹۶ هم چنین با تکیه بر توان و دانش داخلی این شرکت نقشی مهم در مهار آتش سوزی چاه ۱۴۷ رگ سفید در زمان ۵۸ روز ایفا کرد.

صیدالی ادامه داد: همه تلاش خود را برای حمایت سازندگان داخلی به کار می گیریم تا بتوانیم باعث اشتغال زایی شویم.

وی اظهار کرد: ما به دلیل فرسودگی تجهیزات مشکلاتی داریم اما تلاش کرده ایم با پایش مستمر در تمام بخش ها مانند خطوط لوله این اثر را کاهش دهیم و قبل از بروز حوادث، منشا مشکلات را شناسایی و رفع کنیم.

صیدالی تاکید کرد: در شرکت نفت و گاز گچساران خطوط لوله صادراتی به وسیله توپک هوشمند پیگ رانی شده است و هم اکنون در حال رفع مشکل در این نقاط هستیم.

به گزارش راک نیوز؛شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در زمینه استخراج، پالایش و انتقال نفت خام، گاز طبیعی و تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان فارس، بوشهر، کهگیلویه وبویراحمد و خوزستان فعالیت دارد.

این شرکت دارای ۱۰ واحد بهره برداری، ۱۰ واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.



تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1397, 15:51



» اخبار مرتبط:

  • مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبر داد؛تولید روزانه نفت گچساران به620 هزار بشکه رسید
  • باهدف حمایت از تولید داخلی:تولید 2هزار قلم کالای مورد نیاز شرکت نفت گچساران در کشور
  • تولید نفت گچساران به 620 هزار بشکه در روز رسید
  • ظرفیت تولید نفت گچساران به 635 هزار بشکه در روز خواهد رسید
  • صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟