مشروح اخبار


» تیم آموزش و پرورش گچساران نائب قهرمان فوتسال شد+جزئیات



مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش گچساران از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم فوتسال این اداره در مسابقات فوتسال اداراتآموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


تیم آموزش و پرورش گچساران نائب قهرمان فوتسال شد+جزئیات

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش گچساران از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم فوتسال این اداره در مسابقات فوتسال ادارات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سیدعبدالمناف محسنی در گفتگو با راک نیوز، با بیان این مطلب افزود: تیم فوتسال کارکنان اداره آموزش و پرورش گچساران در رقابت های فوتسال کارکنان ادارات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که با حضور 8 تیم از شهرستانهای استان برگزار شد به عنوان نائب قهرمانی دست یافت.

به گفته وی، این مسابقات در 2 گروه ۴ تیمی برگزار شد که تیم فوتسال کارکنان اداره آموزش و پرورش گچساران با تیم های مارگون، بویراحمد و باشت همگروه و موفق شد در مرحله دوره‌ای با شکست مارگون و بویراحمد و تساوی مقابل باشت  به عنوان سر گروه به مرحله حذفی صعود کند.

محسنی ادامه داد: در مراحل بعد این مسابقات که به صورت حذفی برگزار شد، تیم فوتسال اداره آموزش و پرورش گچساران موفق شد تیم لنده را شکست داده و به فینال مسابقات راه یابد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: حریف فینالیست تیم گچساران، اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بود و با شکست مقابل این تیم گچساران به نائب قهرمانی مسابقات دست یابد.

گفتنی است سیدعبدالمناف محسنی ،صابر اسدی چهارراه گشین،مصطفی اکبری، مصطفی منصف،امیر زارعی،هوشنگ علیزاده ،عبدالله روشن ضمیر،پیمان علیپور،محمد عباسی بازیکنان ،عیسی خادمیان سرمربی،احسان کرمی سرپرست و حسین انصاری تدارکات تیم فوتسال اداره اموزش و پرورش گچساران در این مسابقات بودند.
تیم آموزش و پرورش گچساران نائب قهرمان فوتسال شد+جزئیات



تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1397, 16:53



» اخبار مرتبط:

  • تیم فوتسال دانش آموزان گچساران قهرمان استان شد
  • تیم‌های فینالیست مسابقات فوتسال جام رمضان گچساران مشخص شدند
  • آموزش و پرورش چاروسا قهرمان مسابقات فوتسال ادارات وتیم سادات نورالدین قهرمان مسابقات فوتسال محلات شد+جزییات
  • رقابت‌های فوتسال جام رمضان گچساران استارت خورد
  • آموزش و پرورش چاروسا قهرمان مسابقات فوتسال ادارات چاروسا شد+تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟