مشروح اخبار


» اجرای 450هزار مترمربع آسفالت کوچه ها و خیابان‌های دوگنبدان



شهردار دوگنبدان از روکش و آسفالت 450 هزار متر مربع از معابر و خیابان های این شهر با چهار هزار و900 تن آسفالت از سال گذشته تاکنون خبر داد.


اجرای 450هزار مترمربع آسفالت کوچه ها و خیابان‌های دوگنبدان

شهردار دوگنبدان از روکش و آسفالت 450 هزار متر مربع از معابر و خیابان های این شهر با چهار هزار و900 تن آسفالت از سال گذشته تاکنون خبر داد.

مسعود ظفری در گفت وگو با راک نیوز گفت: عملیات لکه گیری،روکش و آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری همچنان ادامه دارد. 

وی افزود: با توجه به اجرای پروژه عظیم و جهادی آسفالت از سال گذشته تاکنون در مناطق اصلی و فرعی شهر لکه گیری و آسفالت در برخی از معابر در راستای مناسب سازی سطوح کوچه ها و خیابان ها در چند فاز در حال اجراست. 

وی از آسفالت بیش از 450 هزار متر مربع از خیابان ها و معابر سطح شهر از سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: برای آسفالت این متراژ، چهار هزار و900 تن آسفالت صرف شده است. 

ظفری افزود: عملیات روکش و آسفالت بیشتر در مناطق شهرک جزیره، بلوار خلیج فارس، شهرک معلم، حد فاصل فلکه فرودگاه به سمت فلکه سرباز، گلستان، ۱۰۸ دستگاه و مسیر فلکه سرباز به پارک بانوان و زیرگذر در ۲مسیر رفت و برگشت و سایر معابر انجام گرفت.

وی ادامه داد: همچنین معابر مناطقی از جمله جاده پازنان، پل بازار روز، پل مطبوعات و بازار میوه فروشی‌های گچساران آسفالت شده است.

ظفری تاکید کرد: آسفالت کوچه ها و خیابان‌ها نقش موثری در جلب رضایتمندی عمومی و رفع مسائل ترافیکی شهروندان دوگنبدان دارد.

وی گفت: مجموعه شهرداری دوگنبدان باهمکاری ومساعدت اعضای شورای اسلامی و شهروندان دوگنبدان خود را موظف به اجرای هر چه بهتر طرح های سطح شهر می داند و امید است زمینه توسعه و آبادانی شهر دوگنبدان بیش از پیش فراهم شود.



تاریخ انتشار : 6 خرداد 1397, 08:05



» اخبار مرتبط:

  • طی 3 ماه صورت گرفت:آسفالت 350 هزار مترمربع از معابر دوگنبدان/ توسعه عمران شهری در دستور کار است
  • خیابان های آسیب دیده شهر دوگنبدان آسفالت می شوند
  • شهردار باشت: تا پایان سال هیچ کوچه و خیابان خاکی در سطح شهر نخواهیم داشت
  • 15درصد معابر دوگنبدان خاکی است
  • تمام معابر بردیان چرام آسفالت شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟