مشروح اخبار


» عملکرد ضعیف بانک مسکن استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید/همه دستگاه های دولتی تمامی حساب هارا در این بانک مسدود کرده و به بانک دیگری منتقل نمایند



علی محمد احمدی در ستاد تسهیل، رونق اشتغال و رفع موانع تولید دراستان، گفت: پرداخت ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در یک سال گذشته به بخش رونق تولید در استان تلاشی ارزنده است و این روند باید با فرآیندی بهتر و شتابی بیشتر به پیش رود.

به گزارش راک نیوز "استاندار، اولویت نظام، راهبرد دولت و تاکید مقام معظم رهبری را اشتغال بیان کرد و افزود: توجه به اشتغال و تولید روز به روز و لحظه به لحظه باید مورد توجه جدی واقع شود و اولویت و حرف اول من، همه مسئولین و بخش خصوصی دراستان هم باید اشتغال و تولید باشد.

وی با بیان اینکه، اهداف و عملکرد  کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در مرکز کشور از طریق سامانه ای رصد و بر روی این موضوع تمرکز می شود، اظهار داشت: باید دراین کارگروه آنچه مصالح نظام، مردم و دولت است دربخش تولید و اشتغال تصمیم گیری، اجرایی و محقق گردد.

استاندار به اجرایی شدن همه مصوبات و دستورکار ستاد تسهیل و رونق اشتغال طبق برنامه زمانبندی شده در استان تاکید کرد و افزود: دستگاه های اجرایی، بانک های عامل باید با بخش خصوصی و صاحبان بنگاه های تولیدی درتعامل کامل باشند و صاحبان بنگاه های تولیدی و کارآفرینان هم باید در مدیریت و تولید جدیت تمام به خرج دهند.

وی یادآورشد: هر تصمیمی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گرفته می شود براساس قانون و قانونی است و باید عملیاتی و به اجرا در آیند.

احمدی تاکید کرد: صاحبان بنگاه های تولید تلاش کنند با تولید و عرضه محصولات سرمایه بانک ها را برگردانند  واعتماد بانک ها را جلب نمایند و بانک ها هم باید نسبت به توسعه و رفع مانع و مشکلات بنگاه ها کمک کار واقعی بخش تولید باشند.

استاندار به عملکرد ضعیف بانک مسکن استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید با اظهار نگرانی به همه دستگاه های دولتی تاکید کرد تا تمام حساب های دولتی در این بانک را مسدود کرده و به بانک دیگری منتقل نمایند.

وی به مسئله پیوند دانشگاه و دانشگاهیان، مراکز علمی و پژوهشی استان با صنعت، تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: دانشگاه یاسوج در راس کار این مسئولیت را برعهده بگیرد، چرا که این فرآیند باعث پویایی خود دانشگاه، صنعت وایجاد رونق تولید و اقتصاد دراستان می شود.

وی تاکید کرد: از امروز دانشگاه یاسوج  با مشاوره و راهکارهای علمی و پژوهشگری به بخش کشاورزی و صنعت برای  رونق تولید در استان حرکت دانش بنیان را آغاز و وارد عمل شود و در این خصوص آمادگی هرگونه حمایتی را داریم.

در این جلسه تعداد ۱۱ طرح تولید مشکل دار مورد بررسی قرار گرفت و استاندار برای رفع موانع و بازگشت مجدد آنها به چرخه تولید دستورات لازم را صادر کرد.



تاریخ انتشار : 22 خرداد 1397, 15:27



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ جذب یکهزار و 800 میلیارد ریال در رونق تولید داشتیم
  • استاندار: تسهیل در ارائه تسهیلات توسط بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد ضروری است
  • نسخه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات کارخانه آجر دهدشت/ظرفیت بی‌نظیر این کارخانه در سطح کشور
  • رفع مشکلات سرمایه گذاران حقیقی دردستور کار قرار گیرد
  • استاندار کهگیلویه وبویراحمد: با هرگونه حیف ومیل پول بانک ها و کم کاری در ادارات مقابله می کنم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟