مشروح اخبار


» مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+عکس



مراسم تکریم و معارفه مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن استاد دکتر ملک نسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.


مراسم تکریم و معارفه مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن استاد دکتر ملک نسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.
به گزارش راک نیوز از یاسوح؛ دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه به اهمیت حراست و امنیت در آیات قرآنی و روایات مختلف اشاره کرد و گفت: در سایه امنیت شاهد رشد و تعالی انسان به سوی کمال خواهیم بود.

دکتر کرم جانی‌پور با اشاره به عملکرد 16 ساله مدیر سابق حراست واحد یاسوج بیان کرد: آقای جوکار به عنوان مدیر حراست خدمات ارزنده‌ای را به دانشگاه ارائه کرده و کارکنان و استادان واحد بهترین شاهد برای عملکرد وی است. با تبریک به مسعود غفاری زاده سرپرست جدید حراست استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج برای وی آرزوی موفقیت داریم.

داراب جوکار مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج هم به ارائه گزارشی از فعالیت های خود پرداخت، سپس مسعود غفاری زاده مدیر جدید این مرکز نیز برنامه های آینده خود را اعلام کرد.

در پایان این نشست، با اهدای لوح سپاس و یک جلد قرآن کریم از زحمات و خدمات داراب جوکار به عنوان مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج قدردانی و مسعود غفاری زاده به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد.
       مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+عکس

پیش از این نشست، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به همراه روسای واحدهای دانشگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور بر مزار دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و اهدای گل، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.



تاریخ انتشار : 12 تیر 1397, 13:52



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج منصوب شد/جزییات
  • مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج منصوب شد
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج استعفا داد +علت اصلی استعفاء
  • تغییرات در دانشگاه آزاد دهدشت .گچساران
  • مدیر حراست دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟