مشروح اخبار


» اعضای اجرایی تیم هندبال فرازبام دهدشت معرفی شدند



کادر اجرایی تیم هندبال فرازبام دهدشت معرفی شدند.

به گزارش  راک نیوز از کهگیلویه،در نشستی که عصر امروز در اداره ورزش و جوانان برگزار شده بود اعضای تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت معرفی و حکم آنها ابلاغ شد.

رضا نیکویی‌زاده در این نشست با اشاره به موفقیت‌های تیم هندبال فرازبام اظهار داشت: برای ادامه این موفقیت‌ها و رسیدن به اهداف باید حرفه‌ای فکر کنیم و باید سعی کنیم طوری برنامه‌ریزی شود که برای شهرستان و استان در سطح کشور الگو باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: سال گذشته مدیرعامل تیم با وجود همه مشکلات تیم را به لیگ برتر رساند و جای تقدیر دارد امسال هم مجموعه مدیریت با برنامه‌ریزی و هماهنگی راه موفقیت را در پیش خواهند گرفت.

کرم پرهان مدیر اجرایی تیم هندبال از عزم جدی برای کسب موفقیت‌های بیشتر در عرصه هندبال خبر داد و افزود: مسابقات لیگ برتر را در پیش داریم و برای برگزاری این مسابقات برنامه‌ریزی خواهیم داشت.

وی با اشاره به کسب مقام نایب قهرمانی تیم نونهالان در کشور بیان کرد: تیم‌های خوبی در هندبال داریم و آینده درخشانی در انتظار انها است.

پرهان نقش رسانه در اطلاع‌رسانی اخبار و برنامه‌های هندبال گفت: اصحاب رسانه می‌توانند به عنوان یار تیم هندبال به پیشرفت تیم کمک کنند.

به گزارش راک نیوز ، کرم پرماه مدیر اجرایی، ادریس کشاورز مسؤول رسانه‌،مدینه آذری نایب رئیس هندبال شهرستان،مجید براتی دبیر هیئت هندبال،مهدی آران رئیس کمیته انضباطی، علی نیک‌پرور رئیس کمیته پیشکسوتان هندبال و سهیلا جانبازی به عنوان متصدی اداری تیم معرفی و حکم به آنها اهدا شد.



تاریخ انتشار : 12 تیر 1397, 23:56



» اخبار مرتبط:

  • صعود هندبالیست های دهدشتی به لیگ برتر هندبال/جزییات
  • تبریک مدیرکل ورزش وزارت نفت به افتخارآفرینان هندبال نفت و گاز گچساران
  • نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال مس کرمان را برد.
  • واکنش سید محمد موحد به صعود تیم فرازبام خائیز دهدشت به لیگ برتر هندبال/تصویر
  • تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران به مصاف هیئت هندبال کردستان می رود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟