مشروح اخبار


» ایمن سازی مخازن اب شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام شد



رييس اداره نگهداري و تعميرات شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران گفت: تعمير و ايمن سازي دو مخزن 18 هزار مترمكعبي آب در كمترين زمان انجام شد .


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران ، ذوالاكتاف رشيدي در تشريح و چگونگي تعمير اين مخازن اظهار كرد : باتوجه به اطلاع يافتن از پايين رفتن سقف مخزن به دليل فرسودگي ، تيم عملياتي اين اداره وارد عمل شد تا بتواند اين مشكل را در سريع ترين زمان برطرف نمايند .

وي ادامه داد: در ابتدا كار برداشتن سقف انجام شد و پس از آن ساخت پايه هاي نگهدارنده با استفاده از لوله هاي 12 اينچ در دستور كار قرار گرفت و پس از آن اين پايه ها در درون مخزن با استفاده از جرثقيل به جهت ايمن سازي و مقاومت سازه قرار گرفت .

رشيدي تصريح كرد : ساخت تعداد زيادي پايه اطراف مخزن و برداشتن سقف قسمتي از سقف مخزن مجاور به دستور مديرعامل و بررسي آن از ديگر اقداماتي بود كه صورت گرفت .

رييس اداره نگهداري و تعميرات شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران با بيان اينكه انجام ايمن سازي اين دو مخزن به صورت شبانه روزي صورت گرفته است افزود: پس از مشاهده وضعيت سقف مجاور كار ايمن سازي آن نيز توسط نيروها انجام شد.

رشيدي خاطر نشان كرد : اين دو مخزن 18 هزار متر مكعبي آب منازل كارمندي ، ادارات و فضاي سبز شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران را تأمين مي كند كه نيروهاي تعميرات بخش 5 ، ترابري و ديگر ادارات در سريعترين زمان ممكن كار تعميرات و ايمن سازي آن را به پايان رساندند .

لازم به ذكر است كه اداره نگهداري وتعميرات از ادارات زير مجموعه مديريت عمليات مي باشد كه از نظر حفظ وصيانت از توليد شركت نقش بسزايي دارد.



تاریخ انتشار : 17 تیر 1397, 12:24



» اخبار مرتبط:

  • پايان كار پروژه ايمن سازي خط لوله استراتژيك انتقال گاز پازنان 2 پيش از زمان مقرر
  • صدمه وارده به خط لوله 24 اينچ پازنان 2 هيچگونه آسيبي در بر نداشت .
  • 78هزار مورد کار تعمیراتی در اداره نگهداری و تعمیرات شرکت نفت گچساران انجام شد
  • برگزاري بيش از 46 هزار نفر ساعت آموزش HSE در شركت نفت و گاز گچساران
  • از احداث لخته‌گير انگشتي تا پايان موفقيت آميز نصب مخزن مايع گير D-404در مجتمع سياه‌مكان شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟