مشروح اخبار


» بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان های در حال ساخت گچساران و باشت+تصاویر



معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور ظهر امروز(سه شنبه) باهدف بررسی روند پیشرفت پروژه های نیمه تمام بیمارستانی از مراحل ساخت بیمارستان های در حال احداث گچساران و باشت بازدید کرد .


به گزارش راک نیوز؛ محمدجعفر علیزاده را در این بازدید ، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مسعود منصوری معاون فنی و اجرایی سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور،خلیل محبت خواه مدیرکل اجرای طرح های عمرانی مناطق3و4 سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور و عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران همراهی کردند.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور در حاشیه بازدید از بیمارستان نرگسی گچساران اظهار کرد: بیمارستان 140 تختخوابی نرگسی شهرستان گچساران در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع با زیربنای 12 هزار و 95 مترمربع در 6 طبقه از سال 92 آغاز شده و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 82 درصد در حال تکمیل است

وی گفت : برای اجرای و تجهیز این طرح بیش از 100میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات ساخت این بیمارستان که در شش طبقه احداث و ارائه خدمات پزشکی این واحد بزرگ درمانی در سطح استانداردهای تعریف شده وزارت بهداشت و درمان است، تا پایان آبانماه سال جاری به اتمام می رسد.

علیزاده با بیان اینکه این مرکزدرمانی بدلیل برخورداری از بخش های مختلف درمانی از جایگاه خاصی برخوردار است، تصریح کرد: این مرکز درمانی به گونه ای طراحی شده که دربخش زایمان هر اتاق دارای vip برای همراهان و بخش NICU مراقبت ویژه نوزادان نیز در این بیمارستان پیش بینی شده است.

علیزاده همچنین در حاشیه بازدید از بیمارستان 32 تختخوابی باشت گفت: این مرکز درمانی با زیربنای4 هزار و 250 متر مربع در حال اجراست.

وی یادآورشد: عملیات اجرایی آن از سال 93 با ظرفیت 32 تخت در بخش های مختلفاطفال، زایمان، زنان و جراحی آغاز شده است که در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علیزاده خاطر نشان کرد: در سال جاری 20 بیمارستان با ظرفیت بیش از4هزار تخت در کشور به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است عملیات اجرایی بیمارستان 140 تختخوابی دوگنبدان و 32 تختی باشت در دولت تدبیر و امید آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی طی دو سال اخیر چندین بار جهت بررسی از روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی به شهرستان های گچساران و باشت سفر کرده است که نتایج آن را می توان تسریع در عملیات اجرایی این مراکز درمانی نام برد.

ساخت بیمارستان های نرگسی گچساران و باشت همچون دیگر بیمارستان های دولتی کشور در اختیار سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی قرار دارد که بازدیدهای مکرر مدیر عامل این سازمان نشان از پیگیری و حساسیت زیاد مسوولان شهرستان گچساران برای به ثمر رسیدن این طرح است. 

هم اکنون بیمارستان قدیمی شهید رجایی با 160 تخت و بیمارستان بی بی حکیمه خاتون(ع) با 96 تخت بیمارستان های فعال شهرستان‌های گچساران وباشت است.

این بیمارستان ها به جمعیت 150 هزار نفری شهرستان‌های گچساران و باشت خدمات درمانی ارائه می‌دهد.
































تاریخ انتشار : 26 تیر 1397, 16:25



» اخبار مرتبط:

  • گچساران به قطب درمان استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل می شود
  • معاون وزیر راه و شهرسازی :بهره برداری از 40 بیمارستان با مجموع 5400 تخت تا پایان دولت یازدهم
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان 32تختخوابی باشت به 97 درصد رسید
  • پیشرفت ۹۸ درصدی بیمارستان شهید جلیل یاسوج+جزییات
  • پیشرفت 94.4 درصدی بیمارستان یاسوج/ اعتبار مورد نیاز برای تکمیل 120 میلیارد ریال
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟