مشروح اخبار


» مشاور وزیرکشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند



مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از سفر مشاور وزیرکشور به یاسوج خبر داد.

راک نیوز "آذر صفایی نیا اظهار داشت: فریبا نظری پور کیائی مشاور وزیر کشور و مدیرکل اموربانوان و خانواده وزارت کشور و هیئت همراه صبح چهارشنبه ۱۷ مردادماه وارد یاسوج می شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرآبتاوه،بازدید و افتتاح نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای زنان در سرآبتاوه، دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شرکت در کارگروه مشترک زنان و خانواده و اشتغال استان، بازدید از کارگاه خیاطی بهبود یافتگان اعتیاد و بازدید از گلخانه یکی از بانوان کارآفرین در نره گاه از  مهم ترین برنامه های روزپرکار مشاور وزیر کشور در استان است.

صفایی نیا افزود:  مشاوران بانوان فرمانداری های ۸ گانه استان و مشاوران بانوان دانشگاه ها در نشست کارگروه مشترک زنان و خانواده که به ریاست استاندار و با حضور مشاور وزیر کشور برگزار می شود نیز حضور دارند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای بین وزارت کشور و فنی و حرفه ای با هدف ارتقاء توانمندی زنان سرپرست خانوار، عنوان کرد:  مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار از محل این تفاهم نامه تخصیص یافت.

صفایی نیا افزود: مهارت آموزی و آموزش های لازم  در این مدت انجام شد که امید است یکی از دستاوردهای این نشست ایجاد زمینه تخصیص تسهیلات به این بانوان برای  اشتغال زایی باشد.



تاریخ انتشار : 16 مرداد 1397, 04:04



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار در مراکز آموزش فنی و حرفه ایبرگزار می شود
  • یک کهگیلویه وبویراحمدی جوان ترین مدیرکل ایران معرفی شد+عکس
  • بازدید معاون توسعه روستایی ریاست‌جمهوری از نمایشگاه توانمندی‌های زنان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد تغییرکرد
  • مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛نخستین پارک ورزشی ویزه بانوان در استان احداث می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟