مشروح اخبار


» 90 مصدوم طی 48 ساعت گذشته در جاده های کهگیلویه و بویراحمد/امدادرسانی اورژانس هوایی یاسوج به کودک5 ساله دچار سوختگی 40درصد



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم شدن 90 نفر در تصادفات 48 ساعت گذشته در جاده های مواصلاتی به شهر و روستاهای استان خبرداد.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد، جلال پوران فرد گفت: ازمجموع تعداد کل مصدومان، 86 مصدوم به بیمارستان های استان انتقال یافته و 4 مصدوم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی یادآور شد: از مجموع 90 مصدوم گزارش شده، 52 نفر دچار حوادث و تصادفات جاده ای و 38 نفر دچار حوادث و تصادفات شهری بوده اند.

وی خواستار همکاری تمامی هم وطنان در هنگام بروز حادثه با اورژانس 115 شد و تاکید کرد: در هنگام بروز حادثه پیش از هر اقدامی با اورژانش 115 تماس حاصل فرمایید.

رئیس اورژانش پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت: کودکی 5 ساله در منطقه لوداب یاسوج به علت افتادن در چاله آتش، دچار سوختگی 40 درصد و به علت شرایط اورژانسی و وضعیت وخیم بیمار، توسط اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد، به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد.



تاریخ انتشار : 20 مرداد 1397, 22:05



» اخبار مرتبط:

  • یک کشته و 12 مصدوم در پی 4 واژگونی خودرو در بویراحمد
  • یک فوتی و 9 مصدوم در برخورد دو خودروی پژو 405 و پژو پارس
  • حمله خرس به مرد 55 ساله در لنده/امدادرسانی اورژانس هوایی
  • 13 مصدوم در 2 تصادف/برخورد وانت نیسان با پراید در سرفاریاب 9 مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده یاسوج - بابامیدان پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟