مشروح اخبار


» بانوی کهگیلویه وبویراحمدی رئیس کمیته روابط عمومی و قائم مقام معاونت طرح وبرنامه وبودجه سبک هنرهای دفاعی ایران شد



با حکم بنیانگذار و رئیس سبک هنرهای رزمی دفاعی ایرانیان بانوی کهگیلویه وبویراحمدی به عنوان رئیس کمیته روابط عمومی و قائم مقام معاونت طرح وبرنامه وبودجه سبک هنرهای دفاعی ایران منصوب شد.

 با حکم بنیانگذار و رئیس سبک هنرهای رزمی دفاعی ایرانیان بانوی کهگیلویه وبویراحمدی به عنوان رئیس کمیته روابط عمومی و قائم مقام معاونت طرح وبرنامه وبودجه سبک هنرهای دفاعی ایران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز ؛ در این حکم  که به امضای مسعودغفارپور رسیده خطاب به سرکار خانم سیده زرین کشاورز آمده است : باعنایت به تجربه ،تخصص وشایستگی شما در حوزه رسانه ،طرح وبرنامه جنابعالی از مورخه 15 مردادماه به عنوان عنوان رئیس کمیته روابط عمومی و قائم مقام معاونت طرح وبرنامه وبودجه سبک هنرهای دفاعی ایران منصوب میگردید.

امیداست با اتکال به خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولیعصر با برنامه ریزی لازن وبکارگیری نیروهای متخصص ومتعهددرجهت رشد واعتلای سبک منطبق با اهداف جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.
بانوی کهگیلویه وبویراحمدی  رئیس کمیته روابط عمومی و قائم مقام معاونت طرح وبرنامه وبودجه سبک هنرهای دفاعی ایران  شد

گفتنی است سیده زرین کشاورزوی اصالتا کهگیلویه وبویراحمدی است که تا سال 1393 در رادیو و شبکه استانی دنا مشغول به فعالیت بودند ازجمله برنامه های پرمخاطب شویل دنا وخانواده را میتوان از اجراهای وی نام برد.

خانم کشاورز درحال حاضر مجری وتهیه کننده  در رادیوتهران می باشدو روزهای جمعه از شبکه رادیویی تهران با برنامه "باشماصبح جمعه" صدای وی مهمان خانواده ها می باشد.



تاریخ انتشار : 21 مرداد 1397, 20:04



» اخبار مرتبط:

  • استقبال مردم و مسئولان از افتخار آفرینی صدا و سیمای فارس در جشنواره مراکز استان ها+عکس
  • کار شایسته صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد+تصاویر
  • صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمددر جشنواره تولیدات استانها خوش درخشید
  • دو انتصاب جدید در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویر احمد
  • برنامه و تاریخ تشیع نیما نهاوندیان اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود