مشروح اخبار


» 43 طرح با حضور استاندار ونماینده گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد



استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۴۳ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال در پنجمین روز هفته دولت در شهرستان گچساران همزمان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش راک نیوز "لی محمد احمدی با تبریک دهه امامت و ولایت، اعیاد قربان وغدیرخم و هفته دولت در آیین افتتاح هشت پروژه به نمایندگی از دیگر پروژه ها، افزود: از این تعداد ۳۶ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاحی است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بدو ورود به شهرستان گچساران با حضور تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در گلزار شهدای شهر دوگنبدان با قراعت فاتحه وعطر افشانی قبور شهدا و با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان بستند.  

استاندار اظهار داشت: از مجموع طرح ها و پروژه های شهرستان گچساران هفت پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر۱۰۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کلنگ زنی است.
به گفته استاندار با افتتاح این تعداد طرح اقتصادی، زمینه اشتغال پایدار برای ۱۵۶ نفر فراهم شد.

احمدی، افتتاح  فاز دوم روشنایی محور امامزاده جعفر تا ماهور باشت با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، دبیرستان علم الهدی با ۱۸ میلیارد ریال اعتبار و کارخانه ذرت خشک کنی با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار، ساختمان دهیاری روستای جنگزدگان از مهمترین طرح‌های افتتاحی است.

استاندار، کارخانه تولید و بسته بندی فرآروده های لبنی با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار، مخزن ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعبی شهر دوگنبدان با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار و گاوداری شیری ۱۰۰ راسی با ۲۴ میلیار ریال از مهمترین طرح‌های کلنگ زنی است.

دکتر احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، دکتر تاجگردون نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور ترکستانی معاون بنیاد ملی نخبگان کشور همچنین در نخستین همایش نخبگان شهرستان های گچساران و باشت در شهر دوگنبدان شرکت کردند. 

رحیمی فرماندار شهرستان گچساران هم در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های این شهرستان گفت: ۳۹ طرح عمرانی و اقتصادی با ۸۱۶ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت سال گذشته در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.



تاریخ انتشار : 6 شهریور 1397, 19:23



» اخبار مرتبط:

  • ۵۵ پروژه شهرستان بویراحمد با حضور استاندار افتتاح و کلنگ زنی شد
  • آغاز کلنگ زنی و افتتاح 352 طرح در کهگیلویه و بویراحمد
  • با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری: افتتاح و کلنگ زنی 39طرح در گچساران آغاز شد
  • چاروسا تنها بخش بدون افتتاح پروژه در دهه فجر
  • افتتاح و کلنگ‌زنی 115 پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟