مشروح اخبار


» آرایشگر زنی که اقدام به انتشار تصاویر مشتریان خود در شبکه های مجازی می کرد در یاسوج دستگیر شد/جزئیات



رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آرایشگر زن متخلف در یاسوج که اقدام به انتشار تصاویر مشتریان خود در شبکه های مجازی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش راک نیوز "سرگرد روح الله شهبازی پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی همسر وی در شبکه اجتماعی، موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد بعد از بررسی موضوع و تحقیقات متوجه شدند صفحه ایجاد شده متعلق به یک سالن آرایش زنانه است که آرایشگر با سوء استفاده از اعتماد مشتریان اقدام به تهیه عکس از آن ها کرده است.

سرگرد شهبازی پور بیان کرد: در بازجویی های انجام شده، متهم در ابتدا منکر این قضیه شد و اعلام داشت عکس ها با رضایت مشتریان بوده است.

وی عنوان کرد: پس از حضور شاکی به همراه همسر خود و مشاهده مستندات پرونده آرایشگر به بزه ارتکابی خود اعتراف و گزارش پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان توصیه کرد که هنگام مراجعه به سالن های زیبایی مراقب باشید که به هیچ وجه از شما عکسی جهت تبلیغ گرفته نشود زیرا که این موضوع می تواند منجر به سوء استفاده از آن شده و موجبات مزاحمت برای شما را فراهم کند.

وی یادآور شد: هر کسی به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در محیط مجازی کند بر اساس قانون جرائم رایانه‌ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود.

افرادی که اقدام به بارگذاری و انتشار تصاویر افراد بدون اجازه صاحب عکس در فضای تلگرام، واتس آپ و اینستاگرام می کنند، در صورت شکایت باید در محاکم قضایی پاسخگو باشند.

وی از عموم مردم خواست در صورت مواجهه با هرگونه جرائم رایانه‌ای مراتب را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس‌های مردمی گزارش کنند.



تاریخ انتشار : 21 شهریور 1397, 09:12



» اخبار مرتبط:

  • عامل مزاحمت در شبکه اجتماعی تلگرام ، دستگیر شد
  • هتک حیثیت دختر یاسوجی در اینترنت
  • چه کسانی تصاویر خصوصی دختر شیرازی را انتشار دادند؟
  • دستگیری عامل فروش مواد مخدر در شبکه‌های اجتماعی
  • مدير كانال هتاك تلگرامی در فسا دستگير شد/دستگيری عامل انتشار تصاوير خصوصی افراد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟